Idag har jeg...

lillefixen

Gift med forumet
1. shoppet i nesten 6 timer, med en SUPER-blid godgutt på slep i vogna [:)]
Han var rett og slett eksemplarisk i dag, bare smilte, sov, lekte litt med lekene sine.. Fikk gjort masse.. handlet både jule- og bursdagsgaver, og klær til meg selv [:)]

2. spist morsmelk! [&:]
Jonas spiste bare opp halvparten av grøten sin, og jeg tenkte nammenamm, give it to me.. Ehm, kom på etterpå at halvparten av væsken i grøten var min egen MM.. Blæh [8D] Grøten var veldig god, da [:D]

Nå er jeg suuupersliten, men jeg er nødt til å få ryddet leiligheten, for jeg har planer om å muntre opp min stakkars sambo når han kommer hjem i kveld. Han er nok enda mer sliten enn meg, stakkars! I øyeblikket sitter han på skolen og jobber med masteren.. som skal leveres om to dager. Stress. Var innom med kinamat og cola til ham tidligere, og har lovt meg selv at han skal få komme hjem til strøken leilighet og varme rundstykker i kveld.. Er allerede i gang med å rydde, men måtte sette meg ned litt, for det svimlet plutselig sånn for meg.. [&:] Håper ikke jeg blir syk rett før jul!!

Dagens skravleinnlegg fra meg [:)]

Så flink du har vært!!!  Å så deilig da å gå å shoppe med en så snill liten gutt[:D]

*spisemorsmelkhihi*[8D]

Kos å lage litt god stemning med ryddig leilighet å nybakte rundtykker da for sin kjære![:)]

EFFEKTIV DU ER:)   NAMMIS MED KVELDSMAT ELL..........HEHE

heheheh[:D] va d godt me ekte mm?? eller du kjente vel jerna isje smagen av d? siden d va blanna i grøten liksom..
d tårte eg faktisk aldri å smaga [8|][8D]

shopping ja [:D] wohoo!
eg åg va på shopping idag å fekk svidd av litt høvdinger[8|]   [:D][:D]

OI!!!
Flinke du e!!!!!

Nå må du ta ein pause å
SPISA SKIKKELIGT!!!!!!!
før du gjør någe mer!!!![:)][:)]
Du har vel ikje spist skikkeligt i dag!!!!![;)][;)][;)]

ORIGINAL: shiby

heheheh[:D] va d godt me ekte mm?? eller du kjente vel jerna isje smagen av d? siden d va blanna i grøten liksom..
d tårte eg faktisk aldri å smaga [8|][8D]

shopping ja [:D] wohoo!
eg åg va på shopping idag å fekk svidd av litt høvdinger[8|]   [:D][:D]

Hehe, nei, hadde eg kjent at det smakte MM så hadde eg komt på at det va MM og ikkje spist det [;)]
Eg inntar ikkje menneskemelk med vilje, altså, syns det e litt ufyse! Blei litt småkvalm når eg innsåg ka eg hadde gjort.. Men det va den ammeskoddå, e ikkje greit med den altså.. Haha

ORIGINAL: IronMaiden

OI!!!
Flinke du e!!!!!

Nå må du ta ein pause å
SPISA SKIKKELIGT!!!!!!!

Joda, eh, heile TO måltid.. [&:]
Du seie någe der!!!
Eg hadde løvsteig te middag.. hehe.. men itte eg kom hjem har eg bare spist en halve porsjon babygrød og masse kagemenner (spise opp julekagene før jul eg, hihi [8D])
Tror kanskje eg sga spisa litt.. Bør uansett riva meg laus fra BV snart, e nok ikkje lenge te kjokken komme hjem!

ORIGINAL: lillefixen

OI!!!
Flinke du e!!!!!

Nå må du ta ein pause å
SPISA SKIKKELIGT!!!!!!!

Du seie någe der!!!
Eg hadde løvsteig te middag.. hehe.. men itte eg kom hjem har eg bare spist en halve porsjon babygrød og masse kagemenner (spise opp julekagene før jul eg, hihi [8D])
Tror kanskje eg sga spisa litt.. Bør uansett riva meg laus fra BV snart, e nok ikkje lenge te kjokken komme hjem!

Tenkte meg d ja!!!!![&:]

Hørra på na mor, vettu!!!!![:D][:D][:D]

(rett før eg må komma itte deg åg me jerntilskudd!!!!![:D][:D][:D][;)])

du maiden.. mens eg ser deg her.. ka hette hu eldsta datterå di???
eg tror kanskje lille søsterå mi henge me hu ser du [8D][:D]

ORIGINAL: lillefixen

OI!!!
Flinke du e!!!!!

Nå må du ta ein pause å
SPISA SKIKKELIGT!!!!!!!

Du seie någe der!!!

Tenkte meg d ja!!!!![&:]

Hørra på na mor, vettu!!!!![:D][:D][:D]

(rett før eg må komma itte deg åg me jerntilskudd!!!!![:D][:D][:D][;)])

Hehe, hadde kanskje ikkje vært så domt det.. Gjekk jo rondt her og svimla og va blodfattige i et par måneder itte fødselen eg..
Nå svimle eg bare av trøtthet og lide søvn, håbe snart Jonas slutte å ha vondt i magen!

Stavanger Soneterapi TAR ALDRI telefonen!!! Eg har prøvd å ringa flerne ganger te dagen i hvertfall 2 dager nå... Sinnsykt irriterande, eg hadde jo håpt å få behandla Jonas litt raskt sånn at han kanskje blei litt mindre plagt med magen og me kunne få ei rolige jul... [&:]

ORIGINAL: shiby

du maiden.. mens eg ser deg her.. ka hette hu eldsta datterå di???
eg tror kanskje lille søsterå mi henge me hu ser du [8D][:D]

Signe.....[:)][:)][:)]
Kem e søsterå di?????

Back
Topp