Idag har jeg

Jistine

Elsker forumet
Ja, idag har jeg både kjent etter åpning OG tatt lakserolje (igjen)![;)][;)]
Håper det funker noenlunde, sitter her med en del sterke kynnere og smerter i underlivet.. Hmm, kanskje kanskje?[:)]
Når det gjelder sjekkingen av åpning, så vet jeg jo ikke hva jeg skal kjenne etter.. MEN jeg syntes det kjentes ut som en trutmunn og ikke en nesetipp.. Så satser jeg på at jeg er moden[:)]

så spennende da.. Lakserolje tørr jeg ikke ta jeg. kan ikke det føre til styrt fødsel? og eller masse mase rier som ikke fører noen vei?

Håper det fører til en normal fødsel for deg da:)

Har ikke peiling jeg.. Har bare hørt at det har ført til fødsel med så mange, så jeg tenkte hvorfor ikke?[;)]

Er livredd for at jeg kan gå så lenge over at jeg må settes igang, for det har jeg hørt kan bli en hard fødsel.. Så prøver alt for å få en naturlig fødsel[:)]

Jordmor sa til meg at Laxerolje var noe av det skumleste for det kunne føre til stormrier som innebære konstante rier uten pauser imellom og er svært uheldig for både mor og barn. Er jo opp til hver enkelt hva man vil men jeg synes man skal være litt forsiktig med sånne tiltak. Er jo normalt at fødselen starter når babyen og kroppen er klar. har jeg greid å vente til nå så greier jeg en stund til[:)]

Lakserolje har jeg hørt så mye skummelt om av jordmødre at det tør jeg ikke å prøve! Men å sjekke sin egen modning kan kanskje fungere. Hvis ikke er det ikke så ille å bli satt igang altså. Jeg ble satt igang sist, og det var en grei fødsel.

hørt at lakserolje er fy fy av jordmødrene.

Off, lakserolje tør jeg ikke, men håper det fører noe med seg for deg da! Og en gir en fin fødsel!

Jeg ble satt i gang sist, hadde en fin opplevelse.. [:)]Tror ikke det nødvendigvis trenger bli hardere fødsel enn normalt, utenom at jeg måtte hvertfall bare ligge på rygg, det er jo verre da, når jeg egentlig ville opp og bevege meg.. Det verste med å bli satt i gang, hvis man går overtid, er det psykiske vil jeg si, fordi man er så skrekkelig lei.. [:'(]

Ei jeg kjenner har fått alle ungene sine etter å ha tatt lakserolje. Jeg prøvde det med førstemann, men spydde det bare opp igjen. Jeg kommer ikke til å prøve det denne gang. Jeg prøver ikke så mye forskjellig. Klarer å vente litt til. Lykke til og håper det virker for deg.

Back
Topp