Idag har jeg vært på ul!

AnetteN

Forumet er livet
Idag var vi på ultralyd. Var så spent på forhånd. Ble nervøs på venterommet for følte at alle de andre hadde så mye større mage enn meg.
Men alt var heldigvis i orden og vi får ei jente til. Terminen ble flyttet til 29 september så håper ikke hun blir født på min bursdag som er 30 september.

Gratulerer så mye med ei lita jente til! Så vittig at du også har termin dagen før din egen bursdag, det har jeg også. :) Håper begge får sin egen bursdag. :)

Så gøy, grattis!! Har dere tenkt på navn?

JA! Så gøyalt.
Gratulerer så mye med jente i magenemoticon

MammanTeOlai skrev:
Gratulerer så mye med ei lita jente til! Så vittig at du også har termin dagen før din egen bursdag, det har jeg også. :) Håper begge får sin egen bursdag. :)

Så morsomt :-) Satser på at de får sin egen dag ja. Hvordan går det med deg da?

Tusen takk alle sammen :-)

AnetteN skrev:
MammanTeOlai skrev:

Det går veldig bra med meg! Veldig trøtt og bekkenet plager meg litt, men det er ikke så veldig ille. Ellers koser jeg meg med voksende mage og spark. :)
Du da?

Gratulerer med ei jente til :)

MamsntilLucasOgLinus skrev:
Gratulerer med ei jente til :)

emoticon 

MammanTeOlai skrev:
AnetteN skrev:
MammanTeOlai skrev:

Det går veldig bra med meg! Veldig trøtt og bekkenet plager meg litt, men det er ikke så veldig ille. Ellers koser jeg meg med voksende mage og spark. :)
Du da?

Det går fint med meg og, jeg sliter også med bekkenet. Så merker det er tungt å jobbe 100 %, vurderer å spørre legen om det er mulig å bli delvis sykemeldt sånn at ikke blir så lange dager på jobb. Der er så koselig når en kjenner spark, i det siste har jeg kjent mye mer.

Back
Topp