Idag har jeg vært på shopping hos svigerinna mi ;)

closetta

Flørter med forumet
Så da har lillegull i magen fått sprinkelseng m/sengekant,bilstol m/base,vogn/bilstolpose,endaaaaa en vogn(VOGNDILLA De`Lux!!) og klær :):) Så nå begynner vi å komme i hakk... Og det føles litt godt egentlig med tanke på at jeg aldri trodde vi skulle ha flere barn og alt etter førstemann er solgt for lenge siden. Og nå fikk vi alt dette som kun er brukt av ett barn er er så og si nytt ennå!! Jippi!! (for sparte penger)

Min utstyr liste...så langt.
-Alt over :):)
-Flaskesterilasator
-Babyleker
-Bilspeil
-Stellematte
-Babygym
-Vogn(er)
-Skinnfelle

Så er det jo så innmari koselig å se babyutstyr komme i hus....Også rosa daaaa*Smelt*emoticon

Åssen ligger dere ann i løypa jenter??? 

ååå så kjekt da :D:D da er du jo godt i gang!

har ikke kjøpt noe enda egentlig, men vi har mye etter storebror, så har vogn, bilstol, noe klær og vugge :) kjøpt vippestol vel å merke :)

Kan ikke si jeg har det så travelt i grunn ;) Blir i sommer etter at vi har vært på 3d og virkelig fått bekreftet kjønnet. Har uansett masse etter de to andre, så vi får se i sommer. Blir nok endel shopping da!

Har egentlig ikke noen liste engang enda, føles så fjernt enda, mn har;
seng,
vippestol,
lekegrind,
bilstolpose,
vognposer,
microsterilisator,
klær (mye rosa...så vi for se)
gulpekluter
sikkert mer...   har holdt av en vogn til (emmaljunga city cross creme letherette *smelt*) har scooter også:-)

mangler:
bilstol,
ammepute
mer klær i allefall hvis d er en lillebror.

Du har jo virkelig kommet i gang:-) herlig!! Men ser min må ha liste ble ganske kort så er nok i rute selv:-)
Hvilke vogner har du fått tak i da?? er jo så mange flotte vogner der ute:-) kunne virkelig hatt mange jeg å, mn da tror jeg sambo hadde dratt av seg håret;-)

Har ikke begynt.. Har etter de to andre... Så mangler i grunn bare vogn. Og det blir nok kjøpt i sommer på ferie :)

Jeg var også på "shopping" hos svigerinna i går, så fikk med meg to store bæreposer med jenteklær hjem! Så nå har vi mye jenteklær fra 3 mnd og oppover. Ellers så fikk vi også med oss en badestol hjem. Greit når det kommer litt gratis utstyr i hjemmet. Vi har jo en god del fra storebror, så nå mangler vi bare softbag til vogna som har søskensete og litt mer klær, kluter, sengetøy o.l.

Har vel det meste, men må gå til innkjøp av en søsken-/tvilling-vogn siden de to siste blir så tette. Noen som har tips til gode søskenvogner??

Og så må jeg kjøpe nytt bilsete til eldstemann, og så får de to andre de gamle setene hans. 

Godt å se flere som er godt igang med hamstring  Plutselig er vi i mål så det er jo greit å begynne en gang! *håpepå* Du har jo masse jo Jeg har til nå kjøpt Tfk Jogger twist m/hardbag og Brio sportsvogn(måtte ha en ekstra i overgang etter bag for Tfk kan ikke vendes begge veier ;) Så har jeg Carena bytrille og sportsvogn 3-hjuling fra førav så nå har jeg nok inntil videre. Førstemann hadde 6 vogner før han fylte 1 år,vogn er kjempe moro!Mamacita79 Jeg kan anbefale deg en vogn og det er fra min side Tfk Twinner twist,den er helt suuuper! 

Jeg kjenner en viss ro inni meg i dag når jeg ser ting kommer inn i hus! Denne gang skal vi ikke kvitte oss med noe før vi er 120 % sikker på at vi ALDRI skal ha flere barn 

hehe, såpass:) så deilig å få shoppet da!! 

Hittil har jeg;

vogn
babygym fra babybjørn
meitai/caboo
en del ullklær jeg kjøpte på salg nå
seng (troooor jeg)
bilstol

siden vi ikke skulle ha fler, så er d meste solgt, men vi har en vippestol... pittelitt klær... har kjøpt en kjole... hehe... måtte bare.. kjøpt en brukt bilstol og en quinny zapp til å ha bilstolen på (sentervogn). og ringt på en city bag... som vi får se på torsdag på ny ul om d fremdeles er en jente der inne :)
så må vi jo ha seng... nja... og litt småtterier... :) har ikke dårlig tid...

må bygge rommet først, så vi har eit sted å putte alt :)

Back
Topp