babyT
Forumet er livet
og henta ut synarela-sprayen. 2323 kr kosta den. Har nok ikke vært helt på nett idag, for jeg så ikke at det var noen lapp på sprayen som tilsier at den er min, og foreskrevet av lege (sånn "klisterlapp" de setter på på apoteket når man kjøper medikamenter på resept). Skal jo ha med meg den ene flaska på ferie og ble bekymra for hvordan det skulle gå. Så for meg et kaos på flyplassen i Tokyo med japanere som ikke snakker særlig engelsk og meg som skal forklare at det er medisiner jeg trenger. Jepp, idag var glasset ikke bare halvtomt, det var rett og slett gått i tusen knas og nytt var ikke å oppdrive [8D] Så jeg ringte til sykehusapoteket for å høre hva jeg skulle gjøre. De synes det var rart, men mente det skulle gå greit om jeg tok med kvitteringen som lå i pakken. Der står jo navn, fødselsnr og navn på medikament.
Så etter noen timer tenkte jeg at jeg skulle lese litt på pakningsvedlegget, og hva ser jeg da? Joda, tar opp flaska for andre gang og der er det klisterlapp på der. Følte meg passe dum da, ja.
Må sies at da jeg åpna første gang hadde jeg en enorm hodeverk og det var 15 min til jeg skulle til undervisning. 2 timer musikk i 3. klasse (ikke god kombinasjon med hodepine [&:]).
Jaja... Og mannen går bare her og lurer på hvordan jeg skal bli etter at jeg begynner med hormonbehandlingen [8D]
Så etter noen timer tenkte jeg at jeg skulle lese litt på pakningsvedlegget, og hva ser jeg da? Joda, tar opp flaska for andre gang og der er det klisterlapp på der. Følte meg passe dum da, ja.
Må sies at da jeg åpna første gang hadde jeg en enorm hodeverk og det var 15 min til jeg skulle til undervisning. 2 timer musikk i 3. klasse (ikke god kombinasjon med hodepine [&:]).
Jaja... Og mannen går bare her og lurer på hvordan jeg skal bli etter at jeg begynner med hormonbehandlingen [8D]