*trebarnsmor*
Forelsket i forumet
var hos jm idag og hun mente min menstermin stemte og ikke gynokologen sin :P så jeg fikk klar beskjed om å følge min termin frem til 11.nov :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvor langt på vei er du? når mente gynekologen du hadde termin? når mener jordmor du har termin? og hvordan har de kommet frem til at det ene er mer rett enn det andre?*yummymummy* skrev:
Dersom gynekologen har utført tidlig ultralyd, og derfor har kommet frem til en termin, så hadde jeg heller stolt på den, enn på beregninger ut i fra siste mens og sånn.
Du kan trygt følge det jordmor sier frem til ordinær ul, for det er sant at foster kan vokse i rykk og napp de første ukene. Det er jo tross alt bare snakk om 2 uker differanse og det hele blir avklart på ordinær ul uansett.Tweak skrev:
Men jeg personlig forventer nok at det gyn har sett faktisk kommer til å stemme når du kommer til ord. ul! :-)
blir spennende å se da på ord ul:) For d er vel snart?Fever skrev:
jeg fikk "termin " 23mars på tidlig ul i uke 12. Han sa d var et slingringsmonn på +-10dager så tidlig. men på ny ord ul i uke 16 (pga rar syklus/menstermin) ble terminen 25mars. så stemte bra på tidlig ul her iallefall..
Jeg og ville stolt på jordmora. Jeg var på tidlig ul sist for å fastsette termin, da bommet han med tre uker... ble satt tilbake tre uker på ordinær ul, og da sa hun ul dama at det er svært vanskelig å måle et foster så tidlig, siden det er så lite, liten målefeil, kan da utgjøre flere uker...*Poppy* skrev: