Idag fortalte jeg mine foreldre at jeg er gravid:D

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
Og det gikk kjempebra[:D] De synes det var kjekt, men måtte nok bruke litt tid på tanken på å bli besteforeldre igjen[;)]

De synes det kom som en stor overraskelse, de visste jo ikke noen ting om at vi ønsket oss en til så fort[;)]Jeg ble så glad for at de ikke reagerte noe lignende som svigermor.
Selv om jeg visste at de kom til å ta det bedre enn hun, men var litt usikker siden hverken jeg eller sambo har utdannelse. Men det skal vi ta etterpå ungen har komt ut[:D]

Så nå er det ikke hemmelig lenger[:D][:D][:D][:D] Er så GLAD[:D]!

Og godværet er kommet for å bli ser det ut som[:D]!

Så nå har jeg bestillt UL time hos min far[;)] Så da må jeg bare bestemme når jeg vil se den lille[:D] Kan bare stikke innom en dag jeg føler for det[;)]

Håper alle har en fiiiin helg[:D]

Herregud, så herlig da![:D]
Høres ut som den perfekte helga di dette her! Unner deg det etter den opplevelsen med svigermora di!

Så fint at alt gikk så bra[:)]

Fortsett å nyte den herlige helgen[:D]

Heldige du, som får UL når du har lyst[:)][:)]

ORIGINAL: Frøken S

Herregud, så herlig da![:D]
Høres ut som den perfekte helga di dette her! Unner deg det etter den opplevelsen med svigermora di!

Takk[:D]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Så fint at alt gikk så bra[:)]

Fortsett å nyte den herlige helgen[:D]

Heldige du, som får UL når du har lyst[:)][:)]

Ja, det er veldig greit[:D][:D][:D]

så bra at det gikk som du håpa denne gangen!![:D][:D]
Jeg har heller ingen utdannelse, men det har jo ingenting å si det, men jeg har jo fast jobb da, så inntekten er jo der!
Nå blei jeg så glad på dine vegne!! [:D][:D]

Snakka med svigermor etter hendelsen da?

Veier mye opp for det med svigermor dette. I hvertfall for deg;). Selv om man ikke skal bry seg hva andre syns, så tror jeg at jeg ville følt det var værre hvis min egen mor eller far hadde reagert slik din svigermor gjorde. Uansett dum oppførsel.

Nok om det. Så deilig å slippe å holde på hemmeligheten lenger, og at dine foreldre tok det så bra=). De blir sikkert gode å ha!

åååå, så kjekt, ja det er sånn man skal bli tatt i mot når man leverer en slik fantastisk nyhet, unte deg dette SÅ mye !!!!

Så søte og snille dere er alle sammen[:D]!

ORIGINAL: maltesers

så bra at det gikk som du håpa denne gangen!![:D][:D]
Jeg har heller ingen utdannelse, men det har jo ingenting å si det, men jeg har jo fast jobb da, så inntekten er jo der!
Nå blei jeg så glad på dine vegne!! [:D][:D]

Snakka med svigermor etter hendelsen da?

Ja, sambo har fast jobb. Og jeg har jo jobb, men skal få meg en til[;)]

Nei, det har jeg ikke. Å tror ikke jeg skal det med det første, hun får komme til oss. Er alltid vi som "maser" om å komme på besøk eller om hun vil komme til oss. Selv om det tar 10 min med bil, så har hun ikke tid til oss eller lillegutt:(

Så nå tenkte jeg at hun kan ta kontakt.

Det syns jeg hørtes veldig fornuftig ut!![:)]

Jeg har hatt samme jobben i 6 år nå, så om jeg har utdannelse eller ikke spiller ikke så stor rolle, så lenge vi greier å forsørge oss selv!

Jeg er fortsatt glad for at det gikk så bra hos foreldrene dine idag!![:D][:D]

ORIGINAL: maltesers

Det syns jeg hørtes veldig fornuftig ut!![:)]

Jeg har hatt samme jobben i 6 år nå, så om jeg har utdannelse eller ikke spiller ikke så stor rolle, så lenge vi greier å forsørge oss selv!

Jeg er fortsatt glad for at det gikk så bra hos foreldrene dine idag!![:D][:D]

Ja, det er jo det som betyr noe. Ikke om man har utdanning[;)]

Takk, det var godt å fortelle det[:D] Min mor har vært på helsereise i 1 mnd nå. Så når hun kom hjem så har jeg begynt å jobbe OG blitt gravid. Mye som skjedde mens hun var vekke...hiihi[:)][:)]

Åh så bra at alt gikk så bra[:)][:)]
Kos deg masse i sola og nyt helgen[:)]

Så flott da[:D][:D]
Udannelse kommer etterhvert det[:-]
Jeg syns det var viktigere at småen fikk en søster eller bror å leke med enn at jeg skulle ha begynt på skole nå[:)] Så skole tar vi når vi er ferdig å få barn[8D]

ORIGINAL: FruStina

åååå, så kjekt, ja det er sånn man skal bli tatt i mot når man leverer en slik fantastisk nyhet, unte deg dette SÅ mye !!!!

signerer denne jeg[:)]

Så bra at det gikk fint å fortelle det til foreldrene dine og at du er lykkelig og glad[:)][:)][:)]

Når det kommer til utdannelsen så kan du jo ta den etterhvert hvis du ønsker det[:)] Jeg tok et år på skole når min eldste var 10 måneder. Det gikk kjempe fint og jeg har aldri vært så strukturert og skoleflink noen gang[:)] Og nå er egentlig planen min og sette meg på skolebenken etter at jeg har fått 3 unger så alt er mulig og vi klarer det vi vil[:)]

Back
Topp