Idag fikk vi nytt brev fra UNN

babyT

Forumet er livet
Oppi var puregon-pennen, og en masse info.
Jeg skal bruke Synarela-spray fra 3. mai. Denne sendes til meg i postoppkrav, så regner med den kommer snart. 22. mai har vi første konsultasjon. Da blir det UL kl. 13.45. Vil da også få opplæring i å bruke pennen, og skal begynne å stikke samme ettermiddag. Skal sette doser på 150 IE, samtidig som jeg fortsetter med Synarela. Neste time er 30. mai. Da blir det blodprøve kl 8. og UL kl. 12.10. Regner med dette er UL for å sjekke antall follikler og vurdere uttaksdato? Så da ser det ut til at det blir uttak og innsetting i uke 23 for oss.

Så deilig da - nå er alt lina opp for dere. Lykke til vennen, men først blir det ferie.[:D]

Takk, begge to!

Ja, nå er opplegget klart for oss. Skal se om jeg når innom NAV imorgen, så jeg kan få rekvisisjonsnr jeg trenger for å bestille flybilletter, så er det jo å bestille hotell. Kommer til å reise dagen før vi skal inn. Dvs 21. mai når vi har time 22. mai, og 29. mai når vi har time 30. mai. Skjer alt for ofte at morgenflyet fra Lakselv til Tromsø kanselleres, så tar ikke sjansen. Den 30. Skal jeg jo ta blodprøve kl 8 så da må jeg jo uansett reise dagen før for å nå timen på laben.

Alt ble plutselig så virkelig når jeg fikk pennen i hånda. Rart egentlig. Da gikk det opp for meg at NÅ skjer det snart [:)]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: MissSunshine

Så flott - dere er jo snart igang jo[:D]

Jepp [:)] To uker og 3 dager [:)]

Takk! Regner med tiden nå kommer til å gå fort. Nå er det snart helg, og den bruker jo å være over før vi rekker å trekke pusten, så er det 5 dager på jobb, før vi drar først til Alta og så Tokyo. Nest siste dag der begynner jeg med sprayen, og så er vi igang [:)]

ORIGINAL: twinanne

Så deilig da - nå er alt lina opp for dere. Lykke til vennen, men først blir det ferie.[:D]

ORIGINAL: babyT?

Takk, begge to!

Ja, nå er opplegget klart for oss. Skal se om jeg når innom NAV imorgen, så jeg kan få rekvisisjonsnr jeg trenger for å bestille flybilletter, så er det jo å bestille hotell. Kommer til å reise dagen før vi skal inn. Dvs 21. mai når vi har time 22. mai, og 29. mai når vi har time 30. mai. Skjer alt for ofte at morgenflyet fra Lakselv til Tromsø kanselleres, så tar ikke sjansen. Den 30. Skal jeg jo ta blodprøve kl 8 så da må jeg jo uansett reise dagen før for å nå timen på laben.

Alt ble plutselig så virkelig når jeg fikk pennen i hånda. Rart egentlig. Da gikk det opp for meg at NÅ skjer det snart [:)]

Hvor skal du bo i Tromsø? Min hotellbestilling gikk via sykehuset. De hadde samarbeid med noen hoteller. Det kan jo ha endret seg siden jeg var der oppe.

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Takk, begge to!

Hvor skal du bo i Tromsø? Min hotellbestilling gikk via sykehuset. De hadde samarbeid med noen hoteller. Det kan jo ha endret seg siden jeg var der oppe.

Ikke helt sikker på hvor jeg skal bo enda, men ser i brevet at UNN har samarbeid med Comfort Hotell Saga, Amalie hotell og Grand hotell. På disse hotellene må vi selv betale 165 kr pr døgn. Resten får vi dekka, så er jo ikke dyrt da.

Takk Nesing, ja nå er vi snart igang [:)] Ikke lenge til jeg begynner å spraye nå. Håper jo virkelig på full klaff på første forsøk, men om ikke så har vi jo flere forsøk på oss. Håper vi får nok både egg og spermier til å få noen på frys.

ORIGINAL: Viksi.

Hvor skal du bo i Tromsø? Min hotellbestilling gikk via sykehuset. De hadde samarbeid med noen hoteller. Det kan jo ha endret seg siden jeg var der oppe

De har avtale med Amalie hotell og grand hotell[;)][:D]

Det stemmer, og Comfort Saga.

Nå begynner det å bli virkelig ja[:)] Føles litt nærmere når medisinene kommer i hus...
håper tiden frem til positiv test går fort for dere[;)]

Så bra, BabyT. Da er alt klart.
Men først skal du jo på tur.

ORIGINAL: Viksi.

Hvor skal du bo i Tromsø? Min hotellbestilling gikk via sykehuset. De hadde samarbeid med noen hoteller. Det kan jo ha endret seg siden jeg var der oppe

De har avtale med Amalie hotell og grand hotell[;)][:D]

Det stemmer, og Comfort Saga.

Hadde ei natt på Saga og resten av oppholdet på Amalie.[:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Så bra, BabyT. Da er alt klart.
Men først skal du jo på tur.

Så gøy å ha opplegget klart[:)] Så får du kosa deg med sprayen på tur[:D][:D]

Så spennende da!!!

Hva med sykehushotellet? Det er jo på selve sykehuset...

Det er veldi fint på Grand hotellet da!!!

ORIGINAL: Pastella

Så spennende da!!!

Hva med sykehushotellet? Det er jo på selve sykehuset...

Det er veldi fint på Grand hotellet da!!!

Kan hende ting har endret seg, fikk beskjed om at jeg ikke fikk være på sykehushotellet, måtte bruke samarbeidshotellene.

Back
Topp