Idag fikk jeg vite

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
at junior i magen min får en tremenning, jeg vet ikke hvor langt ho er på vei, koslig at de kommer til å være jevnaldrende iallefall[:D] Har hatt en litt kjip start på dagen idag, har bare vært redd at dette ikke skal gå bra osv for jeg føler meg ikke gravid men er jo kanskje normalt at det går opp å ned i starten, men jeg må jo tenke at dette kommer til å gå bra[:D]

Så kjekt da! Kanskje dere får sammen då! Det blir jo gøy for småtisene med åra då![:D]
Hadde det nett likt eg også i starten, men plutselig etter veke 7 begynte eg så smått å kjenne på kvalmen. Men den kom å gjekk frå dag til dag, så var glad for at det blei ein til ultralyd når eg var en 10 veker på veg![;)] Fekk eg sjekke at joda, spira vokste og grodde i magen![:)]

Jeg er et nervevrak uten like. Jeg har ikke kjent noe i hele dag men ser jo at det er normalt å ikke kjenner noe særlig de første ukene. Alikevel så hadde jeg da håpet på litt ømme pupper å sånn. Virker som alle inne på November 10 har det men bare ikke meg[:(] Har bare kjent noen stikkninger osv jeg. Mange som sier de er superømme

endelig har jeg fått litt symtomer jeg også fra puppene mine[:D] er litt småkvalm når jeg pusser tennene om morningen å har tendens til å brekke meg, idag så har jeg fått en sånn ekstrem trøtthet, jeg har vært trøtt tidligere, men dette tar kaka....har ikke lyst til å lette på en finger fra sofaen å har nesten begynt å få litt kramper i leggene og nederst i magen[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] jeg er lykkelig å sambo å jeg tror dette kommer til å gå veldig bra

Back
Topp