Idag fant jeg fram mamma-klærne fra sist og så igjennom det :)

*trinemor*

Gift med forumet
Og alt passet bra og var helt og fint :)

Har endel, men alt passer ikke til årstidene, siden jeg har termin i februar nå og oktober sist :) Mye sommerklær fra sist...

Flere som har funnet frem klærne fra sist, eller begynt å handle inn?

Jeg har kjøpt en mamma-piratbukse :-D
Gleder meg til å utvide garderoben.. 
Har ikke fått gravid-mage enda, men har lagt på meg noen kilo, så sliter med å få på meg olabukser osv.. 

Har kjøpt noen tunikaer og skjorter som har plass til litt mage, men ikke noen ordentlig mamma-klær enda. Har ingen problemer med å komme inn i buksene mine, og er ikke kvalm, så selv om noen er litt trange gjør det ikke noe enda.

Gleder meg til det blir nødvendig å kjøpe skikkelige mamma-klær

jeg hadde vel bare 2 mammabukser forrige gang og ingen mammatopper. Så må kanskje til innkjøp av noe mer denne gangen da jeg allerede nå merker at bukser er litt trange.. Forrige gang behøvde jeg ikke bruke mammabukser før rundt uke 20-22...

Forrige gang brukte jeg mine egne klær fram til fødselen, hadde bare noe gravidklær. Skal kjøpe litt mer denne gang- da blir det bedre å komme seg inn i sine egne klær igjen etter fødsel :-)

Hadde ikke rukket å rydde vekk mammaklærne ennå, jeg :-P Har kjøpt meg noen topper på tilbud, men ellers så har jeg ganske mye fra forrige gang, ikke sjans til å gå i mine egne bukser da, fikk gigamage.

Jeg har kjøpt 2 par jeans og 1 par jeans shorts. Jeg begynte å bruke de bare for noen dager siden. Jeg får på meg mine vanlige bukser enda, selv om magen er stor og oppblåst, men de sitter så uformelig... Gravidbuksene sitter MYE bedre for å si det sånn. 

Jeg går i store topper nå som folk ikke skal vite det helt enda. Men gleder meg til jeg kan fortelle det til folk nå... Er møkklei av å skjule magen i store klær nå, og gleder meg til å ta på litt trangere klær :) 

Mammaklærne fra sist ligger på loftet hos mamma og pappa. Får ta meg en tur dit etterhvert, men jeg har nok samme utfordringene som deg *trinemor*, siden vi var på samme forum sist, oktober 2008. Litt mye sommerklær hos meg også, men har vel noen bukser fra sist som kan brukes.

Anemor80 skrev:
Mammaklærne fra sist ligger på loftet hos mamma og pappa. Får ta meg en tur dit etterhvert, men jeg har nok samme utfordringene som deg *trinemor*, siden vi var på samme forum sist, oktober 2008. Litt mye sommerklær hos meg også, men har vel noen bukser fra sist som kan brukes.

Ja, det var vi jo :) hadde tre bukser, og singleter bruker jeg jo uansett under topper/gensere så.....

Hadde bare en genser sist, tror jeg brukte noen vanlige og litt cardiganer ol....

Ser akkurat på Name-it.com for der har de mama-licious klær og litt salg nå. Kan like gjerne kjøpe inn litt siden magen er på vei :)

*trinemor* skrev:

Anemor80 skrev:

Ja, det var vi jo :) hadde tre bukser, og singleter bruker jeg jo uansett under topper/gensere så.....

Hadde bare en genser sist, tror jeg brukte noen vanlige og litt cardiganer ol....

Ser akkurat på Name-it.com for der har de mama-licious klær og litt salg nå. Kan like gjerne kjøpe inn litt siden magen er på vei :)

Jeg har ingen gensere fra sist jeg heller tror jeg. Ikke dumt å handle på salg nå nei. Kanskje jeg også burde ta meg en netthandel.

Back
Topp