Idag er en vanskelig dag

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Går rundt å bare venter på å miste idag. Første gang jeg var gravid mistet jeg i uke 5+4, og idag er jeg 5+4 på vei. Kanskje på grunn av det jeg har det litt vanskelig idag... :)

Sender deg en god klem ❤️
Viktig med positiv tanker , uansett at det er ikke lett , men vi må tenke positivt :)

Uff!! Krysser alt jeg har for deg. Merker jeg er ganske stressa for å miste selv :(

Går rundt å bare venter på å miste idag. Første gang jeg var gravid mistet jeg i uke 5+4, og idag er jeg 5+4 på vei. Kanskje på grunn av det jeg har det litt vanskelig idag... :)
Hvordan har det gått i dag?

Sender deg en stor klem! Hadde det sånn selv. Mistet sist i uke 5. Så den uken gikk veldig sakte for å si d sånn. Nå er jeg i uke 7..

Idag tidlig kom det farge på papiret. MEN jeg hadde akkurat tatt på meg fundation og brukt hendene til å smøre den ut. Så skyllet jeg bare hendene før jeg gikk på do, siden jeg skulle vaske meg etter do uansett. Mulig det var fundation som kon på. Har løpt i rute på do og sjekket siden og det er kun tynn, hvit utflod. Hva tror dere? :p

Haha. For et teit spm!! :p

Har sjekket etter blod så mange ganger nå at jeg nærmest er helt sår der nede :p jeg er trøtt og kvalm, irritabel og har litt ømme pupper. Håper det er et godt tegn :)

Har sjekket etter blod så mange ganger nå at jeg nærmest er helt sår der nede :p jeg er trøtt og kvalm, irritabel og har litt ømme pupper. Håper det er et godt tegn :)
det høres ut som gode tegn... og slutt å sjekke deg hele tiden... tilslutt vil du rifte noe "der nede" og få panikk ;-)

Back
Topp