idag er eg sur...

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
snuppa våkna kl 22.30 og krevde pupp, men eg ville selvfølgelig ikkje gi meg... resulterte i at ho holdt på med soving 10 min. hyling 20. min "and so on, and so on..." Eg prøvde fra kl 23.30 å gi pupp, men da var ho så oppgira... kl 01.15, da hadde ho fått i seg pupp og var klar for å sove.
Våkna igjen kl 04.00 og ville ha pupp, eg ga ho kl 04.30... sov til kl 7.... *gjesp*

eg er trøtt og sur idag, skulle egentlig vore på babysang[:(] kanskje eg skal bare gi ho då i 22.30 tiden om ho våkner då, ho har gjort det 2 ganger denne uka...

dagen MEGASYT fra meg [8D]

huff det hørtes slitsomt ut..
helt sikker på at hun ikke var sulten?
det værste du gjør er å gi deg etter når hun hyler..
for da var hele den tiden hun hylte forgjeves[:-]
da vet hun neste gang så må hun bare hyle så får hun til slutt.
men det viste du sikkert egentlig [:)]

lykke til i kveld :)

ORIGINAL: lillivanilli

huff det hørtes slitsomt ut..
helt sikker på at hun ikke var sulten?
det værste du gjør er å gi deg etter når hun hyler..
for da var hele den tiden hun hylte forgjeves[:-]
da vet hun neste gang så må hun bare hyle så får hun til slutt.
men det viste du sikkert egentlig [:)]

lykke til i kveld :)

Eg tenkte at ho sikkert ikkje var sulten kl 22.30, ho fikk eg svær porsjon grøt kl 17 og pupp kl 18.30, det burde holde til kl 1 eller noe sånt (har gjort det før hvertfall...) Men kan jo hende eg tok feil... var vel derfor eg ga meg etterhvert, men da ville ho jo ikkje ta puppen, bare låg å babla... [8|]

Eg veit at ho vant den der, men ho er så sta! Eg trodde eg var sta, men eg har jaggu møtt min "overmann" [8D]
Men hva skal en gjøre?? Eg blir jo bare kjempeirritert når eg skal bruke natta på å roe en unge som er hysterisk, og så er jo mannen i nordsjøen i tillegg, så har ingen til å ta ho... huff...[&:]

Back
Topp