Idag er det ultralyd

Alicia85

Elsker forumet
Og jeg er sååå spent:) Er definitift mer engstelig denne gangen enn de andre gangene.. Håper å se ett bankende hjerte for det har faktisk ikke helt gått opp for meg enda, selv om jeg plages med mye kvalme og slitenhet. Magen er såvidt kommet, men ikke nok til å liksom se gravid ut (før på kvelden da)! Ønsk meg lykke til da jenter;):greet025 Er forresten 9+2 så håper å se ett lite sprellefrø..

Lykke til i dag! :)

Masse lykke til :Heartred Har ultralyd selv i morgen, og kjenner at jeg er veldig urolig.. Skal bli godt å få det unnagjort!

Masse lykke til [emoji177]

Masse lykke til! :-) prøv å glede deg og, tenk at du skal få se spira i dag!:Heartred

Masse lykke til[emoji254]

Nå venter vi i spenning! :)

Da har jeg vært og vi fikk se en øiten astronaut..Hjerte banka og vi fikk noen småbevegelser så legen sa alt så bra ut..Det er skikkelig deilig å få bekreftet det så da er det bare å nyte tia (bortsett fra kvalmen)! Fikk angelsound idag også så prøvde å høre etter hjertelyden, men litt tidlig..Venter i spenning der også nå..

Hvordan har det gått med dere andre damer som var idag??

Da har jeg vært og vi fikk se en øiten astronaut..Hjerte banka og vi fikk noen småbevegelser så legen sa alt så bra ut..Det er skikkelig deilig å få bekreftet det så da er det bare å nyte tia (bortsett fra kvalmen)! Fikk angelsound idag også så prøvde å høre etter hjertelyden, men litt tidlig..Venter i spenning der også nå..

Hurra! Jeg håper jeg får like gode nyheter i morgen :Heartred

Så koselig å få se den vesle! :)
Kan tenke meg det er godt å få se det bankende hjertet ja!
Helt enig, nå er det bare å nyte resten av svangerskapet :Heartred

Jeg har tul neste fredag, gleder meg og er spent!

Så bra! :)

Jeg fikk og se en liten klump på skjermen og et bankende hjerte!
Tenkte og å kjøpe angelsound etterhvert :)

Back
Topp