Idag er det min tur....

Solo super

Elsker forumet
VIP
Til å ta sånn glukosebelastning,det blir en laaaang dag føler jeg.

enda 1,5 time til jeg skal være der,sulten har meldt sin ankomst,hoster så jeg nesten "dauer" og snørra renner.Diiiigg!

Hva skal dere i dag?

Huff da, håper det går bra uten kvalme og div.. jeg har aldri gjort det, bare hørt dere snakke om det. Og håper du får det svaret på testen som du ønsker. :)

Planen idag var å sove leeeenge.. mannfolket leverer i bhg idag. Men det blir ikke alltid som planlagt her i huset, eldste er syk.

Sent from my HTC One V using BV Forum

Lykke til med testen, håper det går bra. Her skal jeg levere i bhg, så skal jeg en liten tur på jobb selv:) etterpå blir det vel hjem å hvile før jeg henter ungene igjen:)

Lykke til med testen. Håper det går fint.
Jeg kom hjem fra Nordsjøen i går, så etter 1 uke med nattskift skal jeg sove frempå i dag:) mann og barn er allerede ute av huset.
Ellers var planen å lage en skikkelig søndagsmiddag i dag(svinesteik). Når jeg er borte blir det mye khøttdeigmiddager:)

Lykke til med testen! Håper det går strålende.

Jeg har sendt lillemor i barnehagen, og har krøpet tilbake i senga.

Lykke til :-) håper du også tenker "dette var jo ikke så ille? " når du er ferdig det gjorde ihvertfall jeg :-)

Lykke til med test. Får håpe du ikke sulter ihjel før du kommer fram :p
Planen i dag er å slappe av. Var på jobb igår så i dag skal jeg kafe opp til jobb i morgen igjen.

Så kommer jeg med mine dumme spørsmål igjen da =P Hvorfor tar man slik test?? =P
Uansett.. Lykke til =)

Så kommer jeg med mine dumme spørsmål igjen da =P Hvorfor tar man slik test?? =P
Uansett.. Lykke til =)

Hvis man har diabetes i familien eller hadde svangerskapsdiabetes i tidligere svangerskap eller har høy bmi. Altså for å sjekke om man har eller er på vei til å utvikle svangerskapsdiabetes.
Stemmer det dere som har tatt det, eller har jeg bomma? ;)

Hvis man har diabetes i familien eller hadde svangerskapsdiabetes i tidligere svangerskap eller har høy bmi. Altså for å sjekke om man har eller er på vei til å utvikle svangerskapsdiabetes.
Stemmer det dere som har tatt det, eller har jeg bomma? ;)
Aha =) Så er ikke noe alle må igjennom?! Redd jeg hadde gått glipp av noe igjen jeg nå =P

Aha =) Så er ikke noe alle må igjennom?! Redd jeg hadde gått glipp av noe igjen jeg nå =P

Neida. Bare de som har risiko. Jeg tok det før jeg ble gravid,fordi jeg plutselig begynte å være kvalm uten å være gravid. Måtte spise hver 2. time for å ikke bli kvalm. Hvis jeg venta lenger ble jeg svimmel og skjelven. Kom plutselig og var sånn i 2 mnd. Siden jeg ikke fikk noen positiv test og dermed ikke var gravid ville legen sjekke blodsukker. Men det var visst normalt. Det gikk over etterhvert da,så det var veldig merkelig.

Neida. Bare de som har risiko. Jeg tok det før jeg ble gravid,fordi jeg plutselig begynte å være kvalm uten å være gravid. Måtte spise hver 2. time for å ikke bli kvalm. Hvis jeg venta lenger ble jeg svimmel og skjelven. Kom plutselig og var sånn i 2 mnd. Siden jeg ikke fikk noen positiv test og dermed ikke var gravid ville legen sjekke blodsukker. Men det var visst normalt. Det gikk over etterhvert da,så det var veldig merkelig.
Så rart! Men bra det gikk over av seg selv da =) Får bare krysse fingrene for at man slipper noe sånn! =)

Jepp,jepp og jepp ;)
Huff! Liker ikke!! Men du kan jo ikke ha så uflaks to ganger! Jeg har trua på at det går lekende lett for deg denne gangen =) Krysser iallefall fingerne for den! =) Godt gjort å kjøre på'n igjen da syntes nå jeg =) Ikke sikker på om jeg ville vært like tøff =)

Huff! Liker ikke!! Men du kan jo ikke ha så uflaks to ganger! Jeg har trua på at det går lekende lett for deg denne gangen =) Krysser iallefall fingerne for den! =) Godt gjort å kjøre på'n igjen da syntes nå jeg =) Ikke sikker på om jeg ville vært like tøff =)

Nei det er det jeg tenker jeg også. Må jo gå bra denne gangen ;)
Vi hadde egentlig tenkt å begynne prøving når junior var 1 år,men ble utsatt det gitt. Ville jo gjerne ha en til,men trengte litt mer tid enn jeg trodde. Er ikke sikker på om jeg er klar enda,men det må jeg jo bare være :p

Nei det er det jeg tenker jeg også. Må jo gå bra denne gangen ;)
Vi hadde egentlig tenkt å begynne prøving når junior var 1 år,men ble utsatt det gitt. Ville jo gjerne ha en til,men trengte litt mer tid enn jeg trodde. Er ikke sikker på om jeg er klar enda,men det må jeg jo bare være :p
Hehe.. Ja, nå er det ingen vei tilbake =) Men det er kanskje like greit?! For nå må man liksom.. Er iallefall noen dager jeg tenker at dette er jeg ikke klar for, men nå er det ingen vei tilbake! Det går heldigvis fort over.
Jeg har ikke vært igjennom det før, så jeg frykter det ukjente.. Når du i tilegg har dårlig erfaringer fra før, vil jeg tro at du kanskje tenker mer på slike ting! Men, vi får satse på at du fikk alt sist gang, så nå er du ferdig med det =)

Back
Topp