Idag er det 2mnd til termin !!!

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Det er ikke masse :-)!!!! Litt over 6mnd og 1uke ca siden første positive g-test ;)

Det går skremmende fort:eek::P hehe.. skulle gjerne hatt enda bedre tid jeg, siden minste her er 10 mnd bare :P

Det går skremmende fort:eek::P hehe.. skulle gjerne hatt enda bedre tid jeg, siden minste her er 10 mnd bare :P

To tette er bare gøy!!! 14 mnd mellom kommende storesøsken ;)

To tette er bare gøy!!! 14 mnd mellom kommende storesøsken ;)

jada, jeg gleder meg til det.. men er spent :) har en på 3,5 år også :D så dette er sistemann i flokken ;):)

Væææ... 2 mnd ja det e ikkje leeenge tel....
Tia går kjæmpe fort :)
Kjenne eg bynne å få løst å ordne meir klart :)

hehe ja.. men min første, så fødet jeg 3 uker før termin :)

Fødte også første før termin ,3+2 uker før ul termin , ble flyttet 10 dager deb gangen så egentlig kom han litt før det og.

Det nærmer seg veldig!! :D Jeg begynner å glede meg veldig nå, fram til nå har jeg egentlig tenkt at jeg trenger tiden. Nå kjenner jeg at det blir bra å få han ut (begynner å føle på å være stor og gå mye på do, tungvint å bøye seg osv :P), gleder meg veldig til hvordan og hvem han er :)

Men jeg har gått nesten to uker over med begge de andre, så tror ikke jeg skal begynne å vente noe før midten av oktober.. :/ ;)

Fødte også første før termin ,3+2 uker før ul termin , ble flyttet 10 dager deb gangen så egentlig kom han litt før det og.

Hehe ja det er nok ikke alltid det stemmer med åssen det blir regnet ut.. her sa 1 lege, 1 jordmor og 2 ul at termin var 3 januar..hun kom 12 desember :P nr 2 kom 4 dager før termin..så er spent på denne i magen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe ja det er nok ikke alltid det stemmer med åssen det blir regnet ut.. her sa 1 lege, 1 jordmor og 2 ul at termin var 3 januar..hun kom 12 desember :P nr 2 kom 4 dager før termin..så er spent på denne i magen :)

Ja,det blir spennende ! Nr 2 kom 8 dager før termin ,.. ene starta med vannavgang andre med rier ;)

Ja,det blir spennende ! Nr 2 kom 8 dager før termin ,.. ene starta med vannavgang andre med rier ;)

Hehe samme her! Nr 1 startet med vannavgang og nr 2 med rier :) var redd det skulle starte med vannavgang sist, for da var jeg mer ute på cafe osv :P

Nå kommer det til å gå sykt fort! Åhhhh, hurra:)

Men jeg er nå sen i okt, med mindre han vil ut før:D

Back
Topp