Idag er dagen :D

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Idag reiser jeg sørover... skal snart begynne å gjøre meg klar til 2timers båttur, 2timers flyttur og en 2timers togtur ;)

Akkurat nå jobber jeg på spreng for å få flytta ordinær ul ned til tønsberg... skal bli kos å dra på et sykehus som ikke ser ut som har vært igjennom 5 verdenskriger som det her oppe :p hehe...

Gleder meg sånn... skal bli så godt å komme hjem til mamsi, pappa, lillesøss (og en haug med brødre) <3 hehe... og tantebarna mine <3

Kan se ut som om sambo ser alvoret nå og for jeg har sagt at jeg ikke har planer om å reise opp igjen og nå har han begynt å snakke om å se etter leilighet fra begynnelsen av mai :D tidligere når jeg har snakka om å kikke etter leilighet så har han bare sagt at jeg har stressa... hehe...

Undomsbillett med sas... koster ca 700kr...

Båt: hammerfest-alta
Fly: Alta-oslo
Tog: oslo-skoppum

Woohoo... turen kommer på ca 1300kr

Den må være verdt hver krone!!![:)] Kos deg MASSE på turen med snop, musikk, lesestoff eller hva det måtte være!!

Føles nesten litt "godt" å ha deg nærmere!![;)]

Tuller ikke når jeg sier d kjentes ut som jeg ble 10kg lettere!!!! [:)] deilig å høre!! litt fortgang!!! [;)]

Jippiiiii :D hehe... blir ikke så mye snop elink for jeg kan spise 3 smågodt biter også er jeg stappmett resten av dagen... hahaha...

Er en lang tur men det er verdt det... ååååå som jeg gleder meg... holder på å pakke nå... <3

Så godt for deg!!
Masse god tur hjemover:) Kos deg masse:)

God tur og velkommen hjem til Vestfold igjen! [:D]

ÅÅåååhåhhhh - du kommer til å kose deg så mye i sør!! Og Tønsberg er jo en herlig by da, spes nå vår og sommer [:D][:D]

Back
Topp