Idag er dagen! :D

Vaniljekesam

Flørter med forumet
Nå sitter jeg i bilen på vei de 16 mil det er å kjøre til sykehuset, for nå skal vi nemlig på UL :D for å komme med en liten oppdatering så har jeg også endelig fortalt sjefen om graviditeten (han tok det kjempefint!) sånn at idag tipper jeg vi endelig "offentliggjør" det ;) sommerfugler i magen!!

Lykke til!:) gled dere masse, det er en fantastisk opplevelse:)

Termin 12. februar med første frøet❤

Lykke til :)

Oi det var langt. Like lang vei når du skal føde da? Lykke til på oul. Godt gjort å holde det hemmelig så lenge.

Oi det var langt. Like lang vei når du skal føde da? Lykke til på oul. Godt gjort å holde det hemmelig så lenge.
Om det oppstår komplikasjoner i svangerskapet eller ting som gjør at jeg trenger mer "tilsyn" så må jeg føde på sykehuset. Men da er det ofte helikopter og det går fort :) om sv forløper seg normalt å alt er fint så kan jeg føde på Fødestua der jeg bor, det er 3 minutter hjemmefra ;)

Lykke til :) det er en fantastisk opplevelse om alt er fint med mageboeren/e :) noe det helt sikkert også er <3

Lykke til :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Da var det overstått! :) alt var som det skulle, lille var veldig aktiv å snurret rundt å rundt i magen å peivet med armer og ben :D også blir det en liten prins! :)

Så koselig <3 <3 gratulerer så masse med en liten prins! <3

Back
Topp