Idag endte ett 12 års forhold - og spm er mange!

**entil**

Glad i forumet
Det jeg lurer på først er om man får OS når man er i permisjon? Har ganske lite utbet i mnd, så lurer litt på om jeg vil klare meg økonomisk. Hvordan blir det regnet ut?
 
Os får du, dem regner ut hvor mye du får i forhold til hvor mye du tjener.

I tilegg må du søke om:
-Bostøtte
-Tilskudd til barnetilsyn
-Dobbel barnetrygd
-småbarnstilegg (om det er små barn)

Du kommer til å klare deg. En stooor trøste klem til deg, er ikke enkelt når det skjer, men med tiden så blir det enklere.[:)]
 
Tusen takk[:)] Akkurat nå føler jeg meg bare så uendelig sliten! Attpå til så har vi barnedåp i morgen. Snakker om rette tidspunkt å gjøre dette på! Men nok er nok. Nå klare jeg ikke mer... Det får bare gå som det går..

Det værste er at alt vi eier og har er felles. Huset er belånt over taks, så veldig spent på hvordan man gjør akkurat det.. Jeg vil gjerne beholde huset, men kan vel bare glemme å få lånet over på meg selv..? [:(]
 
Ikke alle får småbarnstillegg.... jeg fikk ikke OS mens jeg var ute i svangerskapspermisjon nei... fikk det da snuppa ble ett år... men jeg tror egentlig det var en feil..
 
ORIGINAL: Januarmamma*2

Tusen takk[:)] Akkurat nå føler jeg meg bare så uendelig sliten! Attpå til så har vi barnedåp i morgen. Snakker om rette tidspunkt å gjøre dette på! Men nok er nok. Nå klare jeg ikke mer... Det får bare gå som det går..

Det værste er at alt vi eier og har er felles. Huset er belånt over taks, så veldig spent på hvordan man gjør akkurat det.. Jeg vil gjerne beholde huset, men kan vel bare glemme å få lånet over på meg selv..? [:(]



Da må du vel i såfall kjøpe han ut da? Det blir kansje slitsomt å sitte med så mye lån når man er alene?

Beklager at jeg spør, å du trenger ikke svare, men hva skjedde?
 
En får kun små barnstillegg hvis en har full os.
 
 
Du får os selv om du har permisjon.[:)] Her kan du se hvor mye du evnt. vil få http://www.nav.no/rettskildene/Vedlegg/104151.cms
 
Back
Topp