Idag blir legetime..

RosaCupcake

Prøver på nr. 3
Og skal spørre legen om han kan sykmelde meg . Har 0 energi , sliter med oppkast og da funker det ikke å jobbe som kokk :/

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Håper du får sykmelding da. Ikke noe godt å være dårlig på jobb:/

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Sitter og vurderer det selv. Men får ikke helt til å gjøre det, da jeg begynner på jobb igjen i dag etter 4 uker ferie:/ jeg sliter med rygg og kvalm :(

Nettopp hatt 3 uker ferie selv .. Men alt jeg spiser og drikker kommer opp igjen .

Sånn hadde jeg det sist svangerskap. Var sykmeldt 50% til uke 16. Etter det funket jeg utrolig godt egentlig. :)
Lykke til hos legen. Håper du har en forståelsesfull lege. :)

Mamma til tullemor på 4 år. Bruker iPhone appen :)

sitter selv hos lege nå. skal ha ny sykmelding. er sykmeldt til og med i morra pga bekkenløsning.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

var sykmeldt sist sv.skap og pga ekstrem kvalme.. det bruker å gi seg rundt uke 12-13 og etter det er jeg i tipp topp form resten av sv.skapet... så må bare komme meg over denne kneipa...

Akkurat nå er jeg evig takknemlig for at jeg er lærer og har enda noen uker med fri, men gruer meg som bare pokker til å begynne på jobb igjen om denne forma skal vedvare! Og har ikke lyst til å sykmelde meg... Var så lenge borte i vår pga jeg mistet, så jeg har dårlig samvittighet for elever og foreldre enda..!

Uff, det hørtes ikke noe godt ut :-(

Håper du har en forståelsesfull lege.

Hei, var hos legen selv i dag siden kvalmen styrte hverdagen nå. Pga kvalmen fikk jeg time raskt, og ferien min var over nå. Vikarlegen var kjempesnill og målte BT, tok blodsukker. Fikk gradert sykemelding, noe som letter hverdagen mye.

Da jeg ikke er mer en 7 uker, tok de kun og bekreftet graviditeten. Og måtte komme tilbake ca uke 11 for svangerskapskontroll. Regningen ble derfor 240 kr. Betalte gledelig det for en sjekk og sykemelding, men rart hvordan reglene settes.

Hei, var hos legen selv i dag siden kvalmen styrte hverdagen nå. Pga kvalmen fikk jeg time raskt, og ferien min var over nå. Vikarlegen var kjempesnill og målte BT, tok blodsukker. Fikk gradert sykemelding, noe som letter hverdagen mye.

Da jeg ikke er mer en 7 uker, tok de kun og bekreftet graviditeten. Og måtte komme tilbake ca uke 11 for svangerskapskontroll. Regningen ble derfor 240 kr. Betalte gledelig det for en sjekk og sykemelding, men rart hvordan reglene settes.

så rart at du måtte betale! det er jo svangerskapsrelatert, og da skal det være gratis.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

så rart at du måtte betale! det er jo svangerskapsrelatert, og da skal det være gratis.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jo, var litt rart, men tror man må bli " registrert", ha første kontroll først. Hun hadde ikke anledning og satt av tid til utfylling av papirer i dag.

Mann min fikk først beskjed av sekretæren når han sa det var en svangerskapskontroll i uke 7 ( innen han rakk å nevne kvalmen) at kom tilbake i uke 13.

Jo, var litt rart, men tror man må bli " registrert", ha første kontroll først. Hun hadde ikke anledning og satt av tid til utfylling av papirer i dag.

Mann min fikk først beskjed av sekretæren når han sa det var en svangerskapskontroll i uke 7 ( innen han rakk å nevne kvalmen) at kom tilbake i uke 13.

Jeg har gjort det samme. Vært hos legen for sykemelding pga svangerskapet men uten å ha hatt første kontroll. Betalte ingenting..

-Appen

Jeg betalte ikke noe idag. De tok ingen blodprøver eller noe . Kun inn til lege å få sykmelding

Ja, er nok en glipp. Men skal ikke betale neste gang, og legen sa at jeg fikk komme i uke 11 så 2 uker før sekretæren sa.

Du skal ikke betale noen ting når du er gravid, så du kan bare kreve de pengene tilbake. De har ikke satt seg inn i reglene...

Back
Topp