Idag blir det...

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Ja idag blir det shopping for denne frk.
Trenger virkelig noen klær nå.. Kommer ikke inn i de jeg har liggende her lengre..

Så dere får ha en riktig fin dag her inne..[:)]

Kos deg på shoppingkanskje det blir noen baby ting også...

Sukk ja... Skulle vært på ei shopping runde i dag jeg også,men gubben ligger på sofaen og sover etter nattens hendelse... Ikke har jeg lappen heller. Du får handle litt for meg også da[;)]

STÅ PÅ OG KOS DEG.

Har egentlig ikke penger jeg heller.. Men jeg kan jo ikke gå rundt i klær som ikke passer.. Så jeg får ta meg råd til litt ihvertfall..
Har ikke lappen jeg heller,så det er ei venninne av meg som kommer å henter meg..

Noe spes du vil ha da Trine5???  [:)]

ORIGINAL: Tvilling74

Har egentlig ikke penger jeg heller.. Men jeg kan jo ikke gå rundt i klær som ikke passer.. Så jeg får ta meg råd til litt ihvertfall..
Har ikke lappen jeg heller,så det er ei venninne av meg som kommer å henter meg..

Noe spes du vil ha da Trine5???  [:)]

Ja, jeg skulle hatt et my little pony sengesett og en kartong med bleier!!!

Ja da er jeg kommet meg hjem fra shoppingen min.. Å hva endte jeg opp med.. Hmm... Det var ikke rare greiene.. Kun 1 BH og 2 truser.. Vanskelig å finne noe når en planlegger å shoppe..
Men men..Da sparte jeg jo de pengene...

ORIGINAL: GoUngen

[:D]hehe .. typisk [:)]
Men da sparte du jo de pengene [:)]
Husker åssen det var ... gleder meg veeeldig til å komme tilbake i de gamle klærene .. skal sende over mammaklærne til deg jeg, så slipper du å kjøpe [:)] *seeeender*!!! [:)]

Åååååå..Tusen takk.. Akkurat slike klær jeg var på jakt etter [:D]
Var så mye jeg hadde lyst til å kjøpe idag.. Spes baby tøy.. Men fant ut at jeg får vente litt til.. Skal på UL imorgen.. Håper vi klarer å se om det blir gutt eller jente.. Blir litt enklere å handle litt da..

Men får vi jente så får vi masse fra niesa mi som ble født i juli i fjor.. Har passet på å kjøpe kun ting jeg liker da.. Hehe...

ORIGINAL: Tvilling74

[:D]hehe .. typisk [:)]
Men da sparte du jo de pengene [:)]
Husker åssen det var ... gleder meg veeeldig til å komme tilbake i de gamle klærene .. skal sende over mammaklærne til deg jeg, så slipper du å kjøpe [:)] *seeeender*!!! [:)]

Åååååå..Tusen takk.. Akkurat slike klær jeg var på jakt etter [:D]
Var så mye jeg hadde lyst til å kjøpe idag.. Spes baby tøy.. Men fant ut at jeg får vente litt til.. Skal på UL imorgen.. Håper vi klarer å se om det blir gutt eller jente.. Blir litt enklere å handle litt da..

Men får vi jente så får vi masse fra niesa mi som ble født i juli i fjor.. Har passet på å kjøpe kun ting jeg liker da.. Hehe...

Hehe .. jah det blir spennede [:)] *Håper du får se hva det blir da'*
Søstra til samboeren min er 1 år, så vi fikk kjempe mye etter ho .. men det var veeeeldig mye vi ikke kan bruke [:)][&:] Får kanskje jente en annen gang [:)] hihi ...

Ja kansje du får jente neste gang..
Håper virkelig de klarer å se om det er jente eller gutt da..
Tenk så greit å kunne arve klær som jeg selv har kjøpt..  [:)]

Eneste som mangler at min unge kommer på bursdagen til Emilie (niesen) min.. Blir fin bursdagsgave det..  [:)]

ORIGINAL: toveli6

Hellois... har du vært på shopping ruta di nå eller[:D][:D] He he... er jo bare såå morro, når en har kroner til det så klart[8|][:D]

Håper du fant mye fint da

He he.. leste litt nedover nå, typisk...[:-]

Ble ikke så mye gitt.. Kun 1 BH og 2 truser.. Men det kom nå alikevel på over 300kr..
De vet å ta seg betalt for disse plaggene...  [:'(] 

Back
Topp