Idag blir det..

Jøss, det var gode priser synes jeg:-) Jeg har slike Nikesko, de er kjempegode:-) Stilige vesker :cool:

Jøss, det var gode priser synes jeg:-) Jeg har slike Nikesko, de er kjempegode:-) Stilige vesker :cool:

Ja, kjempe gode tilbud:D:D Ja, synes og de er gode og gå med og stilige i tillegg;) Takk takk, synes og de var kule og greit m litt farger og:p;):D

Det var litt av en handlefangst!

Det gikk veldig bra på kino!
De justerer jo volumet på babykino, men noen av scenene var litt høye likevel.
Men helt passe, egentlig.
FIlmen er jo litt lang, så det ble akkurat litt for lenge for flere av babyene. Men det var veldig grei måte å komme seg ut på :D

FIlmen er jo litt lang, så det ble akkurat litt for lenge for flere av babyene. Men det var veldig grei måte å komme seg ut på :D

Så bra det funket, skjønner filmen kunne bli litt lang ja:-) Tenkte jeg skulle prøve neste uke jeg:-)

Kan godt forstå filmen kan bli litt for lang for de små, men morsom måte og treffe andre mammaer og babyer på;) Ja, fikk kjøpt nok vi:) kom hjem m 19 vanlig store handleposer:oops:

Grattis med mange gode kjøp! Jeg har helt like Nike shox :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Takk takk:) Så gøy, da tyder det jo på de er gode siden så mange har de;):D:p

Likte de høyhælte skoa :) Misunnelig på dere som klarer å gå med det, jeg har ikke sjans! :(

Digget filmen! Syntes den var bra!!!. Enig i at den var litt for lang, frøkna begynte å klage de siste 15minuttene, sovna tilslutt :)

Jeg var på lillestrøm og så den i dag. Jessheim er nærmere, men de sendte ikke den i dag. Noen av dere damer som satt i samme sal som meg og pensjonistene i dag? ;)

Likte de høyhælte skoa :) Misunnelig på dere som klarer å gå med det, jeg har ikke sjans! :(

Digget filmen! Syntes den var bra!!!. Enig i at den var litt for lang, frøkna begynte å klage de siste 15minuttene, sovna tilslutt :)

Jeg var på lillestrøm og så den i dag. Jessheim er nærmere, men de sendte ikke den i dag. Noen av dere damer som satt i samme sal som meg og pensjonistene i dag? ;)

Ha ha, dere og gamlinga:D:D:D i love it;) synes skoene er skikkelig tøffe selv og. Og gode og ha på seg, ikke så veldig høye egentlig:) ikke så ofte jeg går m så høye hæler da:):) har så lyst og se den filmen selv, jeg:):):)

Jeg er heller ingen racer på høye heler:D:p:cool:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Back
Topp