Idag blir det fødsel

Gutteskatt i magen

Betatt av forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Jeg blir satt igang idag. :happy090 Føles så rart.. Finale!

Er kjempespent. Har derfor omtrent ikke sovet noe i natt, noe som bekymrer meg. Kommer jo til å bli dritsliten, merker det allerede :sleep011

Send gjerne over litt lykkestøv, hehe..:Heartbigred
 
Masse lykke til!
Hvordan skal du settes igang? Og om det tar lang tid før ting skjer kan man få noe å sove på av sykehuset :) klarte ikke å sove sist pga maserier etter ballong :p
 
Last edited:
Jeg blir satt igang idag. :happy090 Føles så rart.. Finale!

Er kjempespent. Har derfor omtrent ikke sovet noe i natt, noe som bekymrer meg. Kommer jo til å bli dritsliten, merker det allerede :sleep011

Send gjerne over litt lykkestøv, hehe..:Heartbigred
Masse lykke til:Heartbigred
Om du får tid og mulighet til å sove på sykehuset ville jeg prøvd på det:happy: når jeg ble satt i gang sov jeg ca 2 timer natten før, også brukte de litt tid, så det ble fødsel natten etter..:wideyed: Angret når han var kommet på at jeg ikke hadde sovet mer:joyful:
Masse lykkestøv sendes din vei :love7
 
Lykkestøv sendt:Heartbigred

Håper du får hvilt deg litt før det braker løs. Lykke til!:smiley-bounce016
 
Lykke til! Her er det også igangsettelse i dag! Fikk inn ballong i morges og dro rett hjem og sov - null søvn i natt fordi jeg var så spent :hilarious: Håper det blir plankekjøring for oss begge :D
 
Masse lykke til:Heartbigred
Om du får tid og mulighet til å sove på sykehuset ville jeg prøvd på det:happy: når jeg ble satt i gang sov jeg ca 2 timer natten før, også brukte de litt tid, så det ble fødsel natten etter..:wideyed: Angret når han var kommet på at jeg ikke hadde sovet mer:joyful:
Masse lykkestøv sendes din vei :love7

Tusen takk :Heartred Det høres fornuftig ut. Har sovet en liten time idag, imponert over at jeg fikk til det. Brukte en sånn søvnapp, så skal gjøre det igjen. Må lade opp til finalen! :wav

Ballongen falt ut etter under 3 timer, så nå har jeg fått tablett. Skal få det hver 4 time. Spennende altså.
Savner kjæresten her da :Heartbigred
 
Så spennende og samtidig sååå sjalu jeg er nå! Haha, vil også møte babyen min nå <3 Masse lykke til begge to! Gøy at dere oppdaterer litt:)
 
Masse lykke til! Min ballong falt kjapt ut, så fått tablett nå. Håper du har det fint :happy:

Her har ballongen holdt seg inne, så vagger rundt her hjemme :D Fikk det de kalte «ballongrier» som varte i ca 6 timer, men nå er det roet seg veldig.. Så klar for modningspiller i morgen tidlig med mindre det skjer store ting i natt :woot:
Håper du har det fint, og at du forhåpentligvis nærmer deg målstreken :Heartred
 
Så spennende og samtidig sååå sjalu jeg er nå! Haha, vil også møte babyen min nå <3 Masse lykke til begge to! Gøy at dere oppdaterer litt:)

Kan altså oppdatere at her skjer det NADA! :shifty: Fjernet ballongen tirsdag morgen - 1 cm åpning og umoden, derfor start med modningspiller. Har nå fått 4 doser, skal straks få den 5. og har utvidet meg til hele 2 (!) cm :yuck: Så dette tar sin tid! Mer enn lei av sykehussengen nå si!
 
Kan altså oppdatere at her skjer det NADA! :shifty: Fjernet ballongen tirsdag morgen - 1 cm åpning og umoden, derfor start med modningspiller. Har nå fått 4 doser, skal straks få den 5. og har utvidet meg til hele 2 (!) cm :yuck: Så dette tar sin tid! Mer enn lei av sykehussengen nå si!
Huff da! Får håpe på fortgang snart :eek::dummy:
 
Back
Topp