Idag ble jeg engle mamma

xmissx

Flørter med forumet
Gjennom hele forrige natt slet jeg med sammenstrekkninger. På morgenen kom jeg inn på sykehuset. Lillebaby levde og hadde det godt. 17+5 . Men jeg hadde 1 cm åpning. Vannet gikk... mens sykepleier hentet morfin kom lillebaby. Jeg klarte ikke se før flere timer etter. Det har vært en vond traumatisk dag. Baby var frisk. Det samme var morkake. Baby var så nydelig. Men jeg vil aldri få svar på hva som skjedde. Gjorde det vondt for den lille? Alt gikk så fort. Fra stolt gravid. Til ikke gravid. Jeg publiserte på fb vi ventet lillebror i juni på nyttårsaften. Min bestemor gikk bort samme dagen. Vi skal ha en liten grav til lille engel. Dette er noe av det vondeste jeg har opplevd. Og hadde det ikke vært for mi lille prinsesse på 10 mnd. Vet jeg ikke om jeg hadde overlevd..
 
Mitt hjerte gråter for deg. Kjære deg.... <3 Urettferdig at noen må oppleve dette. :(
 
Kjære deg.......så trist å lese.........Masse styrke ber jeg om at du får på din vei......Klem <3
 
Så utrolig trist. Sender masse varme tanker.
 
Så trist! Det er helt uvirkelig når sånt skjer!! Og man tror aldri det skal skje en selv!! Husk a snakk masse med din kjære å len dere på hverandre! Vi sendte inn både morkake og baby og fikk faktisk et svar på det, selv om man ikke kunne se det utad. Fikk du denne muligheten? Sender en stor klem!
 
dette skjærer i hjertet :( <3 sender klemmer i lange baner!!!
 
sender en klem <3
 
Back
Topp