Idag ble jeg engle mamma

En tråd i 'Vi som har mistet etter uke 12' startet av xmissx, 6 Jan 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. xmissx Flørter med forumet

Gjennom hele forrige natt slet jeg med sammenstrekkninger. På morgenen kom jeg inn på sykehuset. Lillebaby levde og hadde det godt. 17+5 . Men jeg hadde 1 cm åpning. Vannet gikk... mens sykepleier hentet morfin kom lillebaby. Jeg klarte ikke se før flere timer etter. Det har vært en vond traumatisk dag. Baby var frisk. Det samme var morkake. Baby var så nydelig. Men jeg vil aldri få svar på hva som skjedde. Gjorde det vondt for den lille? Alt gikk så fort. Fra stolt gravid. Til ikke gravid. Jeg publiserte på fb vi ventet lillebror i juni på nyttårsaften. Min bestemor gikk bort samme dagen. Vi skal ha en liten grav til lille engel. Dette er noe av det vondeste jeg har opplevd. Og hadde det ikke vært for mi lille prinsesse på 10 mnd. Vet jeg ikke om jeg hadde overlevd..

2. Everlasting Elsker forumet Septemberlykke 2016

Mitt hjerte gråter for deg. Kjære deg.... <3 Urettferdig at noen må oppleve dette. :(

3. Lykkeønske Forelsket i forumet

Føler så med deg mange varme tanker til deg!! ❤️

4. Mamma til snart 6:) Flørter med forumet

mitt hjerte skrik for deg uff:( mange varme tanker på en så forferdelig tong dag:(:Heartbigred:Heartblue:Heartred

5. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Kondolerer så masse <3

6. Theresejh Flørter med forumet

:HeartbigredSender varme tanker til deg.. Jeg gråter for deg

7. Nesly Juni 12s friske pust

Kjære deg.......så trist å lese.........Masse styrke ber jeg om at du får på din vei......Klem <3

8. jensen94 Blir kjent med forumet

Uff, trist å lese dette. Gråter hær jeg sitter. Varme tanker sendes <3

9. Aryn Glad i forumet Sommerfuglene

Så utrolig trist. Sender masse varme tanker.

10. Happy_Geo Andre møte med forumet

Kondolerer.. Utrolig trist..

11. Elle Glad i forumet Marsboerne2017

Så trist! Det er helt uvirkelig når sånt skjer!! Og man tror aldri det skal skje en selv!! Husk a snakk masse med din kjære å len dere på hverandre! Vi sendte inn både morkake og baby og fikk faktisk et svar på det, selv om man ikke kunne se det utad. Fikk du denne muligheten? Sender en stor klem!

12. chaland Elsker forumet

❤️

13. Frøbert2016<3 Elsker forumet

dette skjærer i hjertet :( <3 sender klemmer i lange baner!!!

14. mamma til E*E*N Blir kjent med forumet

sender en klem <3

Del denne siden