Ida/'s lille dagbok :)

Ida/

Glad i forumet
Juli13-jentene
VIP
Kanskje på tide å starte å skrive dagbok, hvis man skal komme på alt?

Litt om meg først:
Heter da for Ida, og ble nettopp 21 år :)
Bor for tiden på OS, sammen med kjæresten min, som jeg også er forlovet med :D
Har vært sammen litt over 10 mnd nå :)
Ellers så er jeg posetiv og glad jente :) Jobber som hjelpepleier ved et sykehjem, men for tiden sykmeldt pga bekkenløsning :(

Før jeg viste det, til da jeg tok første test

Rundt den 7-8 Juni, kom jeg til å tenke over at jeg skal ha mensen neste uke ( får mensen ca den 15. hver mnd ) , og da skal jeg på biltur til Oslo, Göteborg og maange andre plasser i sverige :O Hoff tenkte jeg :/ Tenkte jeg skulle gå til helsesøster å få p-piller slik at utsatte den en liten uke, så slapp mensen på turen.. men glemte det, og da var det for sent å ringe helsesøster :/ Så jeg dro på tur jeg, var i oslo å kosa oss masse med Opel treff på Rudskogen :) Kjempe arti å kjøre på bane <3 dro videre til Göteborg, og når vi kom dit meldte menssmertene seg, og vi dro innom en bensinstasjon å kjøpte tamponger, bra å være forbredt ;D Å når jeg får smertene, så kommer mensen innen neste døgn, men ingen mens kom :/ Rart tenkte jeg og bare fortsatte som før. Fikk også noe veldig til kløe nedentil, så måtte på apoteke å kjøpe canesten salve. Å ingen mens kom mens vi var på tur, men av en aller annen grunn, hadde jeg meget redusert sexlyst på turen, noe som skuffa meg enormt :( Å ikke minst kjæresten :/