Ida&Linn

Monica*27

Glad i forumet
ehm tror det var det nicket ditt var.. det er meg , hun meg tannlege skrekk... har vært hos tannlegen i dag og fikk vite jeg skal rotfylle begge de 2 tennene...grøss og gru! i dag så rensket han den nerven min som skal rotfylles på mandag..er det renskingen som er verst eller selve rotfyllingen?? håper du ser dette og kan gi meg ett svar...

vet jeg ikke er ida&linn, men vil bare si at du kjenner ingenting så lenge du har bedøvelse.

okey.. for nerven e jo dø, og det e vel bare når den lever en kjenner noe? har ikke peiling på dette,har aldri gjort det og har som oftest ikke hull heller når jeg går til tannlegen.. han sa at jeg kanskje ikke trengte bedøvelse en gang neste gang når jeg skal fylle i roten (rotfylle) [;)]

Jeg hadde betennelse en gang jeg rotfylte,og det var skikkelig vondt,for siden jeg var så betent,virket ikke bedøvelsen,men det var ikke vondt da de rensket gangen etterpå.

ORIGINAL: Monica24

ehm tror det var det nicket ditt var.. det er meg , hun meg tannlege skrekk... har vært hos tannlegen i dag og fikk vite jeg skal rotfylle begge de 2 tennene...grøss og gru! i dag så rensket han den nerven min som skal rotfylles på mandag..er det renskingen som er verst eller selve rotfyllingen?? håper du ser dette og kan gi meg ett svar...

Hvis du event. skulle ha fått vondt, ville det vært under
utrenskingen!!!
Fyllingen kjenner du ikke!!![:D]

Lykke til!

Renskingen er vell det mest ubehagelige.. Når han skal fylle igjen, dypper han noen sånne litt lange koniske plastgreier i et slags fyllingsmateriale og legger det nedi, også fyller han igjen som det skulle vært et vanlig hull. [:)] Men du får jo bedøvelse, så du skal ikke kjenne noe. vet du om han brukte laser nedi der? Da kan det være at han ikke trenger flere utrenskninger. Nå har du en midlertidig fylling,og nedi tannen har du et bakteriedrepende middel.
Gikk det greit ellers? Kofferdamduken er vell igrunn det værste.. også når han fester klammerne rundt tannen? [8D]
(husker deg forresten igjen. hihi.. vi skulle jo egentlig gå tur sammen den søndagen, remember? [;)])

Back
Topp