Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: supernint
Er vel to typer startpakker, vet ikke hvilken du har bestilt da...
Men greit med kabuki kosten samt blush i tillegg ihvertfall:)
Jeg er superfornøyd med Id sminken. Huden min ble myyyyeeee bedre.
Hvor har du kjøpt forresten?
ORIGINAL: iQra
Sikkert ikke det du vil høre, men ID inneholder noe som heter bismuth oxychloride. Dette er noe ca 75% av alle kvinner reagerer på. Om du er en av de som ikke tåler dette vil du merke det ved tørrhet, kløe og forstørrede porer.
Jeg forsøkte ID en kort periode, og ble ikke overbeigeistret for den.
På den lyse siden så har de noen helt fantastiske koster[:D]
Sminken jeg falt helt for er en som heter Tikei, den fikk huden min til å se ut som en barnerumpe. Dessuten er den billigere enn ID sin (www.tikei.se) kommer til å kjøpe denne når mi tar slutt (bruker nå everyday minerals)
ORIGINAL: tuppa86
Sikkert ikke det du vil høre, men ID inneholder noe som heter bismuth oxychloride. Dette er noe ca 75% av alle kvinner reagerer på. Om du er en av de som ikke tåler dette vil du merke det ved tørrhet, kløe og forstørrede porer.
Sminken jeg falt helt for er en som heter Tikei, den fikk huden min til å se ut som en barnerumpe. Dessuten er den billigere enn ID sin (www.tikei.se) kommer til å kjøpe denne når mi tar slutt (bruker nå everyday minerals)
har læst litt om derre ja... men satse på at d funke på mæ[8D] syns egentli det e rart at 75 % reagere på det når sååå mange e storfornøyd me ID og det bli anbefalt av så mange hudpleiera æ da[;)]
Æ bestilt herre startpakken te øyan; http://no.strawberrynet.com/makeup/bare-escentuals/get-started-eyes-7-piece-everyday/83024/#DETAIL
og herre startpakken te ansiktet.. http://no.strawberrynet.com/makeup/bare-escentuals/100--pure-bareminerals-get-started/91243/#DETAIL
E jo me børsta - koffer træng æ deinn kabuki kosten i tillegg?? Og deinn eine'n som e me på deinn pakken kainn væll brukes som blush? sånn som æ har forstått folk som har deinn? sånn te vanlig når d tij ska vises særlig my.. eiller?
Æ bestilt herre startpakken te øyan; http://no.strawberrynet.com/makeup/bare-escentuals/get-started-eyes-7-piece-everyday/83024/#DETAIL
og herre startpakken te ansiktet.. http://no.strawberrynet.com/makeup/bare-escentuals/100--pure-bareminerals-get-started/91243/#DETAIL
E jo me børsta - koffer træng æ deinn kabuki kosten i tillegg?? Og deinn eine'n som e me på deinn pakken kainn væll brukes som blush? sånn som æ har forstått folk som har deinn? sånn te vanlig når d tij ska vises særlig my.. eiller?
Sier ikke at du trenger den:) Men den er ihvertfall den beste kosten jeg har:) Dekker utrolig bra!
Jeg bruker All over face color warmth til vanlig ja( gir en flott ekstra glød til huden) men synes det er greit med blush også noen ganger( spesielt hvis jeg skal pynte meg litt ekstra)
Men du blir helt sikkert fornøyd med det du har altså. Sa bare hva jeg liker siden du spurte om råd[8D]
Du kommer nok til å bli fornøyd skal du se:)
Tips... se dvdèn som følger med , der får man noen gode råd.
Fikk ikke helt til første gangen jeg skulle sminke med meg id( var jo vant til flytende foundation), men lærte med det litt etter hvert.
Nå kan jeg ihvertfall si at jeg aldri kommer til å gå tilbake til flytende foundation!
har læst litt om derre ja... men satse på at d funke på mæ[8D] syns egentli det e rart at 75 % reagere på det når sååå mange e storfornøyd me ID og det bli anbefalt av så mange hudpleiera æ da[;)]
Vet, men har faktisk hørt om fler som har brukt det lenge som begynner å reagere på det etterhvert..
Og når alternativet er billigere så er ikke valget for meg noe vanskelig[;)]
ORIGINAL: Petite
kjøpte id sminke for nesten 2000 dum som jg var. Tar alt for lang tid å legge, pluss at jg ikke syns resultatet blir noe bra i forhold til tiden man bruker. Klør og blir tørr også.
ORIGINAL: MissOddsteen
Kjøpte Id Minerals på E Bay jeg gikk kjempe fort og mye billigere [:D]
billiar enn dær æ bestilt og? fekk deinn startpakken te ansikt te rundt 350 kr[:)] Æ e REDD ebay..hehe... æ e redd det å bestill på nett generelt[8D]
billiar enn dær æ bestilt og? fekk deinn startpakken te ansikt te rundt 350 kr[:)] Æ e REDD ebay..hehe... æ e redd det å bestill på nett generelt[8D]
ORIGINAL: sjanetta
hvor bestilte du fra tuppa86?[:)]
Betalte rundt 350 jeg også fikk store
id Bare Escentuals Minerals Concealer WELL RESTED
Bare Escentuals id Bare Minerals GIDDY PINK Blush .
Bare Escentuals All Over Face Color Glee
Flawless Face Foundation Bare Mineral Makeup Brush
Bare Escentuals id Minerals foundation golden