ID bare minerals

tuppa86

Forumet er livet
Noen med erfaringer? Både og gode og dårlige mottas med takk [;)] Bare litt nysgjerrig da jeg venter i spenning på mine to startpakker[;)]

Noen tips til hvilke produkter jeg BØR ha i tillegg til det som er i startpakken? eventuelt produkter jeg absolutt IKKE bør ha?[8D]

Er vel to typer startpakker, vet ikke hvilken du har bestilt da...

Men greit med kabuki kosten samt blush i tillegg ihvertfall:)

Jeg er superfornøyd med Id sminken. Huden min ble myyyyeeee bedre.

Hvor har du kjøpt forresten?

ORIGINAL: supernint

Æ bestilt herre startpakken te øyan; http://no.strawberrynet.com/makeup/bare-escentuals/get-started-eyes-7-piece-everyday/83024/#DETAIL

og herre startpakken te ansiktet.. http://no.strawberrynet.com/makeup/bare-escentuals/100--pure-bareminerals-get-started/91243/#DETAIL

E jo me børsta - koffer træng æ deinn kabuki kosten i tillegg?? Og deinn eine'n som e me på deinn pakken kainn væll brukes som blush? sånn som æ har forstått folk som har deinn? sånn te vanlig når d tij ska vises særlig my.. eiller?

Sikkert ikke det du vil høre, men ID inneholder noe som heter bismuth oxychloride. Dette er noe ca 75% av alle kvinner reagerer på. Om du er en av de som ikke tåler dette vil du merke det ved tørrhet, kløe og forstørrede porer.
Jeg forsøkte ID en kort periode, og ble ikke overbeigeistret for den.
På den lyse siden så har de noen helt fantastiske koster[:D]

Sminken jeg falt helt for er en som heter Tikei, den fikk huden min til å se ut som en barnerumpe. Dessuten er den billigere enn ID sin (www.tikei.se) kommer til å kjøpe denne når mi tar slutt (bruker nå everyday minerals)

ORIGINAL: iQra

Sikkert ikke det du vil høre, men ID inneholder noe som heter bismuth oxychloride. Dette er noe ca 75% av alle kvinner reagerer på. Om du er en av de som ikke tåler dette vil du merke det ved tørrhet, kløe og forstørrede porer.

Sminken jeg falt helt for er en som heter Tikei, den fikk huden min til å se ut som en barnerumpe. Dessuten er den billigere enn ID sin (www.tikei.se) kommer til å kjøpe denne når mi tar slutt (bruker nå everyday minerals)

har læst litt om derre ja... men satse på at d funke på mæ[8D] syns egentli det e rart at 75 % reagere på det når sååå mange e storfornøyd me ID og det bli anbefalt av så mange hudpleiera æ da[;)]

ORIGINAL: tuppa86

har læst litt om derre ja... men satse på at d funke på mæ[8D] syns egentli det e rart at 75 % reagere på det når sååå mange e storfornøyd me ID og det bli anbefalt av så mange hudpleiera æ da[;)]

Vet, men har faktisk hørt om fler som har brukt det lenge som begynner å reagere på det etterhvert..
Og når alternativet er billigere så er ikke valget for meg noe vanskelig[;)]

kjøpte id sminke for nesten 2000 dum som jg var. Tar alt for lang tid å legge, pluss at jg ikke syns resultatet blir noe bra i forhold til tiden man bruker. Klør og blir tørr også.

Jeg har id, og det funker kjempebra for meg! :) Kjennes ut som om du ikke har noe sminke på deg i det hele tatt:)    <3<3

Æ bestilt herre startpakken te øyan; http://no.strawberrynet.com/makeup/bare-escentuals/get-started-eyes-7-piece-everyday/83024/#DETAIL

og herre startpakken te ansiktet.. http://no.strawberrynet.com/makeup/bare-escentuals/100--pure-bareminerals-get-started/91243/#DETAIL

E jo me børsta - koffer træng æ deinn kabuki kosten i tillegg?? Og deinn eine'n som e me på deinn pakken kainn væll brukes som blush? sånn som æ har forstått folk som har deinn? sånn te vanlig når d tij ska vises særlig my.. eiller?

Sier ikke at du trenger den:) Men den er ihvertfall den beste kosten jeg har:) Dekker utrolig bra!
Jeg bruker All over face color warmth til vanlig ja( gir en flott ekstra glød til huden) men synes det er greit med blush også noen ganger( spesielt hvis jeg skal pynte meg litt ekstra)

Men du blir helt sikkert fornøyd med det du har altså. Sa bare hva jeg liker siden du spurte om råd[8D]

Du kommer nok til å bli fornøyd skal du se:)

Tips... se dvdèn som følger med , der får man noen gode råd.
Fikk ikke helt til første gangen jeg skulle sminke med meg id( var jo vant til flytende foundation), men lærte med det litt etter hvert.
Nå kan jeg ihvertfall si at jeg aldri kommer til å gå tilbake til flytende foundation!

Sier ikke at du trenger den:) Men den er ihvertfall den beste kosten jeg har:) Dekker utrolig bra!
Jeg bruker All over face color warmth til vanlig ja( gir en flott ekstra glød til huden) men synes det er greit med blush også noen ganger( spesielt hvis jeg skal pynte meg litt ekstra)

Men du blir helt sikkert fornøyd med det du har altså. Sa bare hva jeg liker siden du spurte om råd[8D]

Du kommer nok til å bli fornøyd skal du se:)

Tips... se dvdèn som følger med , der får man noen gode råd.
Fikk ikke helt til første gangen jeg skulle sminke med meg id( var jo vant til flytende foundation), men lærte med det litt etter hvert.
Nå kan jeg ihvertfall si at jeg aldri kommer til å gå tilbake til flytende foundation!

Nei, va'kke kritiske spørsmål æ kom me sjø[;)] Bare av nysgjerrighet, så hvis deinn kabukibørsta dekke bedre så e d kanskje ei go investering [:)] Må prøv ut om sminken funke på hudet min først såklart!![;)]
Og ja.. da va d som æ hadd forventa - tænkt at deinn all over warmth funka som blush te vanlig, også mått æ kjøp te ein blush te litt "finere" bruk seinar[;)] Det æ har kjøpt no har æ tænkt e litt meir "hverdagssminke", og dersom æ e fornøyd så kjøpe æ væll te nå øyenskygge me meir farge og såklart ein fin blush[:)] Takk for finfine råd ailltså[:D]

Vet, men har faktisk hørt om fler som har brukt det lenge som begynner å reagere på det etterhvert..
Og når alternativet er billigere så er ikke valget for meg noe vanskelig[;)]

hehe, nei når man finn ett alternativ som e bedre og billiar for dæ, så koffer ikke[;)] Huden vårres e væll forskjellig, så man må væll bare prøv sæ fram og finn ut ka som passe bæst for sæ sjøl tænke æ [:)] Så krysse æ fingran for at Æ e ein av dæm som e stoorfornøyd me ID[;)] Takk for dine tips og erfaringa i hvertfaill[:)] Da har æ nå å sjå nærmar på hvis æ ikke bli fornøyd og[:D]

ORIGINAL: Petite

kjøpte id sminke for nesten 2000 dum som jg var. Tar alt for lang tid å legge, pluss at jg ikke syns resultatet blir noe bra i forhold til tiden man bruker. Klør og blir tørr også.

Huff..deinn e kjip![&:] Har "bare" brukt 700 kr æ no da.. og d va to startsett, så det e overlevbart og tap... verdt ett forsøk, for æ satse på at Æ e ein av dæm som d funke suupert på næmli[8D]

TereseS og lille_trille_mai09; Da krysse æ fingra og tær for at æ bli akkurat like fornøyd som dokker[:D][:D] Æ vente i spenning ihvertfaill!![:D] og JA, skrives foundation jah [8D]

Kjøpte Id Minerals på E Bay jeg gikk kjempe fort og mye billigere [:D]

ORIGINAL: MissOddsteen

billiar enn dær æ bestilt og? fekk deinn startpakken te ansikt te rundt 350 kr[:)] Æ e REDD ebay..hehe... æ e redd det å bestill på nett generelt[8D]

billiar enn dær æ bestilt og? fekk deinn startpakken te ansikt te rundt 350 kr[:)] Æ e REDD ebay..hehe... æ e redd det å bestill på nett generelt[8D]

hvor bestilte du fra tuppa86?[:)]

Betalte rundt 350 jeg også fikk store
id Bare Escentuals Minerals Concealer WELL RESTED

Bare Escentuals id Bare Minerals GIDDY PINK Blush .

Bare Escentuals All Over Face Color Glee

Flawless Face Foundation Bare Mineral Makeup Brush

Bare Escentuals id Minerals foundation golden

ORIGINAL: sjanetta

hvor bestilte du fra tuppa86?[:)]

http://no.strawberrynet.com/main.aspx?region=NO DÆR[:)]

Betalte rundt 350 jeg også fikk store
id Bare Escentuals Minerals Concealer WELL RESTED

Bare Escentuals id Bare Minerals GIDDY PINK Blush .

Bare Escentuals All Over Face Color Glee

Flawless Face Foundation Bare Mineral Makeup Brush

Bare Escentuals id Minerals foundation golden

eeehm...haha, har nettopp bynt å kikk på id sminke, så derre forklart itj mæ my..hehe.. æ fekk me;

- BareMinerals SPF 15 Foundation in Light (1G)

- BareMinerals SPF 15 Foundation in Golden Medium (2G)

- Mineral Veil

- BareMinerals Warmth All-Over Face Color

- Full Flawless Face Brush

- Flawless Application Face Brush

- Maximum Coverage Concealer Brush

- Get Started DVD

om det e meir eiller mindre einn du fikk me ane æ itj[:D][8D]

ORIGINAL: Lille My!

Hvor bestiller du ID minerals? Jeg venter spent på noe fra e.l.f bare for moro siden det var så billig! Teste krem øyeskyggen! [;)]

la inn link tidliar i tråden hær[:D]

Back
Topp