Id/Bare escentuals

spispilladisjøl

Gift med forumet
Samme som generell
Her kryr deg jo av søte damer - og jeg tørr tippe noen er borte å snuser på produktene i overskriften. Isåfall:

Hvor bestiller dere fra når dere handler på nett ?

Har snust på blivakker, Strawberrynet og lookfantastic - prisene varierer men klarer ikke helt bestemme meg. Er ikke den som handler så utrolig mye over nettet, ihvertfall ikke fra utlandet.

Har aldri bestilt selv, men min ene søster har bestilt mye fra Strawberrynet vet jeg. Og hun er veldig fornøyd.

Jeg handler på lookfantastic.com, kun fordi der får man handle hårprodukter i store kvoter for en billig penge ;) (Det vil si så lenge jeg holder meg under grensen for tollavgift)

Det står mellom lookfantastic og feelunique !! De har ca samme pris og er like bra anbefalt begge sidene.. Strawberrynet er litt dyrere, så den er lagt vekk.

Ei venninne pleier handle fra lookfantastic, men på feelunique får man refundert fraktkostnadene som måtte komme..

ÆÆÆÆÆÆHH

Jeg har handle masse fra lookfantastic gjenneom mangen år, og har vært fornøyd, helt il forrige gang jeg bestilte noe..... det tok søren meg en måned før hårproduktene mine kom!!!! Før har det kommet uka etter, snakk om å bli skuffa, måtte jo ut å kjøpe nye produkter her siden det tok så lang tid!!! Da var det fler som hadde opplevd det samme.... Så hvis de ikke er back to normal ville jeg heller betalt noen kr ekstra for å slippe å vente så lenge!

Har to venninner som handler fast på http://www.feelunique.com/ og er kjempefornøyde begge to! Jeg kommer til å bestille derfra neste gang noe trengs:) Men refundert fraktkostnadene? Mener jeg har hørt de nevne at frakten er inkl (dvs ikke koster noe..)? :) Og at en må handle under 200NOK for å slippe andre gebyrer...? Men har ikke sjekket selv da:)

marihøna30 skrev:
Jeg har handle masse fra lookfantastic gjenneom mangen år, og har vært fornøyd, helt il forrige gang jeg bestilte noe..... det tok søren meg en måned før hårproduktene mine kom!!!! Før har det kommet uka etter, snakk om å bli skuffa, måtte jo ut å kjøpe nye produkter her siden det tok så lang tid!!! Da var det fler som hadde opplevd det samme.... Så hvis de ikke er back to normal ville jeg heller betalt noen kr ekstra for å slippe å vente så lenge!

Ja det stemmer det! Det skjedde meg sist også..men holder meg forsatt til den pga pris, får heller være litt tidlig ute med å bestille ;)

Det er uten frakt. men du må jo betale moms.. Jeg bestilte over 200,- så jeg må betale toll også, men det er ikke så mye.. Men har hørt at sminke er tollfritt, så vi får da se. Uansett så blir det billigere enn her.. Det ville kostet oppmot 1000,- men betaler bare 300,- for produktet

Jeg bestiller ID sminken min ifra blivakker, kjapp leveringemoticon
lookfantastic, har syyykt treg levering. Venter 24 dager sist....

Bestiller fra Blivakker jeg også..veldig fornøyd..:)

Tja, du sparer vel hundrelappen fra blivakker, i forhold til det å handle i parfymeri, det er taxfree priser.. Jeg handler i grunn alt stæsj på jobb, siden jeg jobber på Gardemoen, å kan handle i taxfree'n, men nå som jeg er i permisjon, handler jeg heller fra nett.emoticon

Back
Topp