ICSI

Håperpånr2<3

Glad i forumet
Er det andre som har gjort ICSI grunnet dårlig sædkvalitet? Måtte dere bruke flere forsøk såfall?

Vi skal igang på neste syklus og legen sier det så så bra ut at han tror det går på første forsøk

Er det andre som har gjort ICSI grunnet dårlig sædkvalitet? Måtte dere bruke flere forsøk såfall?

Vi skal igang på neste syklus og legen sier det så så bra ut at han tror det går på første forsøk
Vi holder på med ICSI. Har vært igjennom 2 forsøk, venter på 3. Ble gravid på første men mistet desverre.

Blitt gravid på første forsøk begge gangene :) Første gangen resulterte det i jenta vår på 1,5 år. På søskenforsøket mistet jeg i uke 10. Men ble gravid på første forsøk begge gangene da :)

Kun befruktning ved ICSI her pga svømmerne. 1. Forsøk: Fersk: neg, frys: neg, frys: positivt men mistet. 2. Forsøk: positiv.

Tok totalt 10 mnd fra vi kom i gang til vital graviditet. Fra vi startet utredning til vi kom i gang tok det 9 mnd ( offentlige ).

Ja, hatt ICSI pga sædkvalitet.
1. Gravid, men mistet. Fryseforsøk ble en kjemisk graviditet.
2. Negativ. Frys ble kjemisk.
3. Gravid nå i uke 21. :-)

Så man har ingen garantier. Masse lykke til!

Vi har også hatt ICSI , ble gravid på første forsøk, fikk også beskjed om gode muligheter:)
16 uker på vei nå:)
Masse lykke til:)

Takk alle:) dette er oppløftende nyheter:) Jeg hadde mistet håpet litt etter 2 år, så det ble lykkefølelse etter samtalen i går. Nå er jeg helt i babyland hele tiden

Har ei jente på 3 uker. gravid på første ferkforsøk, men mistet. Gravid igjen på første fryseforsøk, 2. Innsett.

Lykke til!

Vi og hadde ICSI Pga dårlig sædkvalitet. Har en liten ICSI gutt på 7 uker etter første forsøk:)
Såååå kjekt å høre:) Gratulerer så mye❤️ Veldig spent og dagene går såååå tregt nå... Første gang på to år at jeg ønsker at TR skal komme:)

ICSI pga dårlig sædkvalitet, gravid på første forsøk (jente på 3 år nå) og igjen gravid nå på første fryseforsøk, embryo på frys etter første uttak. (søskenforsøk-28 uker på vei)

ICSI pga dårlig sædkvalitet, gravid på første forsøk (jente på 3 år nå) og igjen gravid nå på første fryseforsøk, embryo på frys etter første uttak. (søskenforsøk-28 uker på vei)
Gratulerer så mye:) koselig å høre:) forhåpningene mine er store:) håper på det beste :)

ICSI forsøk her også grunnet veldig dårlig sædkvalitet og dårlig mobilitet.
Ruger på en liten ICSI-gutt som satt på første forsøk!<3 Så hold håpet og motet oppe! :) Masse lykke til!<3

Lykke til :) er lettere å bli gravid når det er sædkvaliteten som er (det eneste) problemet :)
Ja det er det som er med oss, så jeg håper det går knirkefritt:) jeg har jo vert gravid og har en storebror, så da satser vi på det går bra:)

ICSI forsøk her også grunnet veldig dårlig sædkvalitet og dårlig mobilitet.
Ruger på en liten ICSI-gutt som satt på første forsøk!<3 Så hold håpet og motet oppe! :) Masse lykke til!<3
Gratulerer så mye:) jeg har fått tilbake motet og håper etter 2 år prøving etter utredning og er veldig klar nå:)

Back
Topp