Icsi

satine

Forumet er livet
Jeg og min mann har planlagt å bli gravid. Vi hadde egentlig ikke tenkt det så han steriliserte seg for et par år siden. Men så har ting roet seg (mine og dine barn=ny familie) og ønsket om et felles barn er stort. Så vi har vært i kontakt med en privat klinikk, og de har testet mann for å se om svømmerne er i orden, og det var de. Og alt er greit hos meg. Så nå venter vi bare på at sommeren skal gå over, for planen er at mensen som jeg får i august blir første forsøk, da begynner jeg på sprøyter. Spennende! Men lurer på om vi skal gå for ett forsøk eller ta en pakke med tre forsøk? Erfaringer? Andre i samme situasjon? :)

Jeg hadde gått for pakke pris. Det kan godt være du blir gravid på første. Jeg ble det, men det sluttet å utvikle seg i uke 6. Og da er det godt å ha flere å gå på.

Jeg glemte å spørre klinikken, men er det slik at hvis man mister så gjelder fremdeles pakken til alle 3 forsøkene er brukt opp?

Jeg har gått for pakke og er nå på 3. runde. Så lenge det blir innsett så teller det som forsøk. Hvis det derimot skulle bli avbrutt før innsett så teller det ikke som et forsøk.

Hvis du ikke er for gammel kan du ta pakke. Vil lønne seg, og skape mer ro omkring forsøkene dine. Er dyrt nok som det er. PS, dere får ikke i det offentlige da?

Kan dere ikke prøve med å si at steriliseringen skjedde før dere ble sammen? Verdt et forsøk? :) :)

Kan dere ikke prøve med å si at steriliseringen skjedde før dere ble sammen? Verdt et forsøk? :) :)

Får vel ikke dekt det fordi?
Har en kollega som ble sammen med en mann som i sitt tidligere ekteskap hadde valgt å sterilisere seg. De fikk ikke dekt prøverørs, og måtte betale av egen lomme

Får vel ikke dekt det fordi?
Har en kollega som ble sammen med en mann som i sitt tidligere ekteskap hadde valgt å sterilisere seg. De fikk ikke dekt prøverørs, og måtte betale av egen lomme
Åja...:( Trodde kanskje de var litt snille og ville hjelpe kvinnen i forholdet. Kjipe regler isåfall...

Back
Topp