ICSI vs IVF

BIBBI3

Forumet er livet
Dere som har fått ICSI, hvorfor ble det akkurat det og ikke IVF?

Beklager hvis spm er rart, men jeg er ganske "fersk" i dette..[:-]

Har lest en del på onskebarn.no, men må bare spørre her.

Hos oss var det pga mannen min sine dårlige svømmere og at det var få sædceller. Tror det er den vanligste grunne til at ICSI blir valgt.
Spørsmålet ditt er ikke rart! Dette er en liten jungel av ord, uttrykk, økonomi, medisiner, medisinsk praksis, opplevelser og følelser.
Bare spør du![:)] Spør enda jeg og lurer enda mer...

Mannen min har lav bevegelighet fikk vi beskjed om.. så da blir det vel ICSI på oss ? [8|]

Her var det fordi mannen hadde få svømmere. ICSI blir brukt om det er få eller dårlige svømmere.

ICSI fordi mannen har meget dårlig sædkvalitet....
/da MÅ man ha icsi)

ORIGINAL: Bens mamma

Mannen min har lav bevegelighet fikk vi beskjed om.. så da blir det vel ICSI på oss ? [8|]

Er vel en mulighet for det da. Men det har ikke noe å si for deg og behandlinga du skal ha. Den er lik ved ICSI og IVF, men det visste du kanske fra før...

ORIGINAL: babyT

Her var det fordi mannen hadde få svømmere. ICSI blir brukt om det er få eller dårlige svømmere.

ORIGINAL: hestehov1

ORIGINAL: Bens mamma

Er vel en mulighet for det da. Men det har ikke noe å si for deg og behandlinga du skal ha. Den er lik ved ICSI og IVF, men det visste du kanske fra før...

Ikke helt satt meg inn i behandlinga enda. Så takk for info[:)]

Det er noej som kombinerer også, halvparten av eggene med ICSI og den andre halvparten med IVF. Men dersom få egg ut så blir det vel kanskje ICSI.

Hos oss var det fordi mannen maatte ta operativt saeduttak (TESE) og da siden de ble frosset ned, er de ikke noedvendigvis like flinke til aa svoemme og trengte hjelp,,,

Back
Topp