ICSI og IVF, erfaringer?

La petite princesse

Flørter med forumet
Hei!!
Dere som ruger og/eller har vært gravide før: hvordan føles det i kroppen?[:-] I morgen er det ei uke siden mitt innsett, og jeg har de siste tre dagene kjent mensmurringer nesten hele tida. Altså helt likt mensmurringer,- men er det i det hele tatt mulig at det kan være noe annet? Har jo tross alt hatt denne kroppen i noen år, og synes liksom jeg kjenner til de ulike signalene men.. Er i ferd med å miste troa på dette forsøket (selv med ei uke igjen til testedato), uten at jeg helt klarer å peke på hvorfor. Det føles bare ikke som det er noe der, på en måte. + denne mensenfølelsen, som jo ALLTID har vært forbundet med at jeg ikke er gravid.. [:(]Så dere som er,eller har vært i samme situasjon (og lyktes/mislyktes): Hvordan føler/følte dere det?

Og ett spørsmål til: hvor tidlig kan mensen faktisk dukke opp når man går på Crinone? Det er i dag 32 ift sist dato for blødning (spraymens), og normalt sett har jeg 30dagers sykluser ca.

Takk for svar.
La Petite Princesse[:)]

Det er vanskelig og skille mellom symptomer og bivirkninger når man går på disse medisinene. Crinone kan forsinke mens, men noen kan også få mens mot slutten av test tiden hvis man ikke er gravid. Håper at forsøket har klaffet for deg. Masse lykke til [:D]

Mensmurringar kan jo så absolutt vera eit bra tegn så satsar på det er det i ditt tilfelle! Når ein er i forsøk vert jo syklusen forskyvd. Crinonen skal hindra blødning. Får som oftast ikkje blødning før rundt testdato om det skulle komma nokon blødning då, men det får me håpa at det ikkje gjer!

Back
Topp