ICSI, gravid og blødning

Cavegirl

Flørter med forumet
Hei  Eg er ny her i dag! Fekk satt inn to egg befrukta ved mikroinjeksjon 22.november i Bergen, og vart gravid på fyrste forsøk!  Heilt utrulig! [:)].
MEN natt til fredag kom det blødningar gitt... Ganske frustrerande kan ein seie!  Hadde blødning heile dagen og om kvelden kom der ein rød klump i do! IIIK! Eg har ikkje time til ultralyd før 12. jan - og det syns eg no var litt vel lenge å vente, so eg ringte på sjukehuset, og fekk til nød sleppe til på torsdag! Altså må eg gå i uvissa i nesten ei veke.  Det er jo rein tortur!
Blødninga vart nesten fråverande neste dag, så eg håpar på at det betyr at der har vore to, og no er der berre ein!  Nokon som har erfaringar å dele med meg?

Takk skal du ha [:)] Eg er eigentleg i god tru... men eg gledar meg sjølvsagt voldsomt til torsdag og ultralyd!  Trur til det motsette er bevist i alle fall.  Lykke til med din lille gullklomp :o)

Takk skal du ha!  Kan eg i same slengen spørje deg om puppane dine? [:)] Det er lov her inne sant? No har puppane mine nemlig gått litt meir tilbake til sine opprinnelige former.  Ikkje heilt, men dei er ikkje knallharde og fullt så ømme lenger.  Tenkjer at det kan vere fordi det var tvillingar og at ein då har dobbelt so mykje hormon i sving? Merka du nokon forskjell?

Å! Det er godt med litt betryggande ord! Syns jo det var SO kjekt å måtte kjøpe ein størrelse større BH... - og det måtte eg gjere allereie før innsetting.  Det var sjølvsagt hormonbehandlinga som gjorde det då men...
Eg slår meg til ro med at alt går an!  Skal gje umiddelbar beskjed når eg har vore på UL.  All kryssing hjelper [;)]

Eg er redd det gjekk dårleg - so no er det på an igjen...  Men er ved godt mot.  Har det gått ein gong, så skal det nok gå igjen...

God jul til deg og dine - og takk for omtanke [:)]

Takk skal du ha!  Ja eg er no i god tru framleis... No skal eg bruke litt tid på å komme meg ovenpå  - og so hive vi oss ut idet igjen!  Alt er verdt gleden ved å få beskjeden om at ein faktisk ER gravid!  Lykke til med deg og din lille gullklomp i magen!  God juleklem [;)]

Lykke til med neste forsøk!!!

Håper dere lykkes!!! Utrolig trist å miste...

Back
Topp