ICSI første forsøk

Morsdagsbarnet

Flørter med forumet
Jippi.. i dag er det den store testdagen jeg har ventet så lenge på. [emoji177] [emoji3] Jeg tror testen er positiv?! Hehe.. Jeg er gravid!!!! For en lykkefølelse etter å ha ønsket et barn/søsken til min sønn i over 7 år. Jeg har ny samboer som ikke har barn fra før og det ser ut som vi har lykkes på første forsøk hos Haugesund fertilitetsklinikk. For et fantastisk hyggelig personal på klinikken og en blir så godt ivaretatt hver eneste gang en er der.

Jeg fikk nesten ikke sove i natt og var så spent. Den første testen tok jeg kl.03:00 på natten og for å få en til bekreftelse så tok jeg en ny like etter kl.06:00.. Den siste var sterkest som vist på bildet.

Jeg antar at jeg er 3+5 i dag, men får bekreftet senere i dag om jeg blir en del av desember gruppen. Jeg startet den medisinske behandlingen på morsdagen og tok senere ut 13 egg, men det var bare et egg som var brukende. Min samboer hadde bare 7 % sædceller og av de var kun 4% brukende. Vi er virkelig heldige om vi nå får barn sammen [emoji173]️

Jeg har trodd mange ganger tidligere at jeg har vært gravid, men så kommer skuffelsen gang etter gang. Denne gangen var det annerledes..men jeg har likevel vært skeptisk og tenkt at det kan være bivirkninger av medisinen.

Mine tydeligste tegn:
- Tretthetsfølelse og har måttet sove på dagen for å fungere. Legger meg tidlig og sliter med å stå opp på morgenen.
- Ømme bryster som kom og gikk
- Tydelige blodårer rundt brystene
- Tett i nesen
- Mensmurringer, men ingen blødninger
- Stikninger i livmoren
- Gråt den ene dagen, men var i godt humør neste dag
- m.m

Dette blir spennende og det kjennes godt å dele det med noen [emoji3]


IMG_9026.JPG
 
Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer :)
 
Sniker fra oktober! Gratulerer så mye med full klaff på første forsøk[emoji173]️ ICSI-spire på vei her også, men ikke første forsøk! Prøv å nyyyt tiden fremover[emoji5][emoji5][emoji7][emoji7]
 
Sniker fra oktober! Gratulerer så mye med full klaff på første forsøk[emoji173]️ ICSI-spire på vei her også, men ikke første forsøk! Prøv å nyyyt tiden fremover[emoji5][emoji5][emoji7][emoji7]

Tusen takk, kjempekjekt å høre. [emoji847] Masse lykke til med spiren din også [emoji171]
 
Back
Topp