ICSI etter lapraskopi

Starbucks

Forumet er livet
Er det noen som vet hvor lenge man må vente med å starte på medisiner etter lapraskopi? De skal jo brenne bort noen cyster og regner med at det ikke bare er å sette igang med en gang? Eller???

D tar litt tid å komme sæ etter operasjon. Æ trur æ var dårlig i 3 uker, litt lengre enn vanlig. Så hvis vi tar godt i så en mnd så e du sikkert klar..
Ok:) Men det er ikke så ille. Så lenge det ikke er 6 mnd eller noe :):)

D tar litt tid å komme sæ etter operasjon. Æ trur æ var dårlig i 3 uker, litt lengre enn vanlig. Så hvis vi tar godt i så en mnd så e du sikkert klar..
Hvordan dårlig da???

Jeg måtte vente tre mnd etter lap. Men hadde kanskje ikke måtte vente så lenge om ikke det var for at de ville jeg skulle gå en stund på Procren ( endomedisin) først .. Det som har vært verst etter mine operasjoner har vært luftsmertene i skuldrene .. Skikkelig intense smerter, sørg for å få med deg sterke smertestillende til de første dagene ( type morfinpreparater ) Ikke alle som får disse smertene altså, ikke meninga å skremme deg! Lykke til

Jeg måtte vente tre mnd etter lap. Men hadde kanskje ikke måtte vente så lenge om ikke det var for at de ville jeg skulle gå en stund på Procren ( endomedisin) først .. Det som har vært verst etter mine operasjoner har vært luftsmertene i skuldrene .. Skikkelig intense smerter, sørg for å få med deg sterke smertestillende til de første dagene ( type morfinpreparater ) Ikke alle som får disse smertene altså, ikke meninga å skremme deg! Lykke til
Takk:) Det er bedre å høre alle mulige bivirkninger enn at det kommer som et sjokk:):) Skal huske å få med meg alt som er av smertestillende medisiner:) Ah...håper bare alt går som det skal...:)

Hvordan dårlig da???
Luftesmerte.. Dem går jo gjennom magen og for å se så tilføyer dem luft. Du får ont i skulder og føler dæ som en ballong. Så roter dem en del der inne som gir en del smerter etterpå. Så har du 2 små sår i magen som må gro. D tok en god stund før æ klarte å være oppreist. Hos mæ så gjorde dem ikke noe så hvis dem enda gjør nåkka så kan d jo ta litt mere tid å gro..

Huff hjelpes meg.... Skal igjennom vannskylling på onsdag for og undersøke om cysta må fjærnes... Håper jeg slipper den operasjonen der assa!! Høres ikke godt ut!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hatt laparoskopi i fjor. Det gikk veldig fint. Ble en del plaget med luft smerter etterpå, men så lenge at man beveger seg og er aktiv går det over raskt. De små sårene tok ca. 2 uker å gro igjen, men hadde ikke noen smerter, det var bare litt øm og kunne ikke ligge på magen. Jeg hadde laparoskopi på en fredag og var allerede i byen på lørdagen. Vi alle reagerer forskjellige, håper du får veldig lite bivirkninger. :)

Back
Topp