Iceland Air---- dere islendinger

tosmågull*

Glad i forumet
er det ett bra selskap???? ikke påvirket av landets økonomi med tanke på flysikkerhet???[:D][;)]

ikke mtp flysikkerhet nei men service - ja. men det er forsåvidt de fleste andre bedrift og desverre[:'(] Finner mange flere bedre flyselskap men også veeeeeldig mange dårligere. hvor har du tenkt å fly?

jeg og noen venninner skal kanskje til new york, og venninna mi vil fly med iceland air fordi det er billigst... sas er litt dyrere da... er billig for man må mellomlande i rekjavik..

jeg er litt redd for og fly, og må forsikre meg om at det er ett bra selskap osv..[8|]

De har ikke hatt noen alvolige ulykker enda...[8D][8D]

Jeg flyr heller med icelandair enn sas til Island. Forskjellen til New York vet jeg ikke..
Sikkerhetsmessig så er nok Sas og Icalanair det samme..

Som Tjukkaaa sier, ingen slår de på service[;)][:D]

Vi sender våre mannfolk med det flyselskapet. Og håper på å få dem hele tilbake også[8D]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Vi brukte de når vi dro til USA, strålende fornøyd vi. Utrolig greit å fly via en mindre flyplass som Reikjavik, ikke noe kø eller stress... fikk gratis drikke på flyet og[8D]

Ja, det er litt artig å få all drikka "gratis"[;)][8D] Kjempefin Og liten flyplass i Reykjavik ja! Men likevel en del utvalg!![;)]

[:D][:D]

Back
Topp