I'am back :)

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Hei snupper <3
Hvordan går det? :)

Her slapper vi av hjemme ettersom natalia er dårlig etter vaksinen :/ ellers venter jeg på svar fra nav på søknaden min :) ting går kjempe bra :D

Hvor store har babyene deres blitt? :)

Natalia er blitt 5 mnd, 5 og en halv på torsdag :) tiden flyr! Flere som savner magen, sparkene og fødsel? :) her er det stort savn <3 hun bruker str 62 enda :) ligger ca 1 mnd foran i utviklingen :D

Dere med barselgrupper, trives dere? :) her er det lite som skjer så droppet ut jeg :p

Dere på baby svømming, er det verdt å starte selv om hun er 5 mnd? :)

Stor klem nataliasmamma <3

Så bra:)
Her er alt supert,vi storkoser oss<3
Veslegutt fikk ingen reaksjon på vaksinen. Håper prinsessa deres snart er pigg igjen.

Veslegutt bruker str. 68 og 74.

Vi har vært 11 ganger på babysvømming nå, og han har storkost seg sånn. Nå er det siste gang i morgen. Vi skal melde oss på neste kurs også, som starter opp etter sommerferien engang igjen. Gleder oss allerede:D

Er i barselgruppe selv, men har ikke møttes utenfor helsestasjonen enda. De er greie og rundt min alder:)

Her koser vi oss også :)

Lillebror fikk ingen reaksjon på vaksinen ved 5 mndr. Pittelitt sutrete på kvelden, men helt overkommelig. Vi har nylig vært på 6 mndr kontroll, og nå er han 68cm og 8910g - stor og god gutt :) Bruker stort sett 74 i klær, men også noen bodyer i 80. Han er ganske lang i ryggen, gutten min, og så trekker det jo litt ekstra rundt magen ;) :P

Her har vi hverken vært på babysvømming eller barselgruppe, dessverre. Jeg kan ikke bade i klor pga. eksem :( Barselgruppe ble det ikke noe av, for det var ingen å ha barselgruppe med :P Var samme tilfelle da jeg fikk første, og da savnet jeg virkelig å ha noen å prate med, men nå med andremann flyr dagene avgårde av seg selv. Gutten min trives også best med vante rutiner og er ikke så veldig glad i å farte mye rundt, så da holder vi oss mest hjemme og drar litt på besøk til venner og bekjente i ny og ne ;) Og så får vi besøk innimellom, vi også :)

Hun har feber enda og sover mye :( natalia er 6815 og 64.8 lang nå :) tror vi melder oss på når hun er frisk :D

Synnøve :) : heldig du som har ålreit barselgruppe :) her er de mye eldre enn meg og er bedre vitere tror de da :p

KatBra: Han er helt perfekte uansett størrelse :) kjedelig at du ikke kan bade i klor da :/ like greit å gjøre det som er best for han :)

God bedring til Natalia!

Kan ikke si jeg savner noe med graviditet nei;):P deilig å slippe alt det der! Hehe..
Med eldste jenta mi, så begynte vi på babysvømming når hun var 9 mnd, og må innrømme at det var mye morsommere for oss begge enn da jeg begynte med nr 2 når hun var 4 mnd ;) har desverre ikke mulighet til å begynne med minstemann:(

Han er foresten 6 mnd om 1 uke, bruker 74 i klær;)

Tusen takk for at dere tenker på prinsessen min <3 ikke gøy når hun er pjusk og har feber :( da satser vi på babysvømming etter hvert :D dumt du ikke kan denne gangen :/

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Og i forhold til magen savner jeg vil ikke akkurat den i seg selv:p Det jeg saver litt er de koselige sparkene og bevegelsene inni magehuset<3

Jada, kjekt med barselgruppe og ingen bedrevitere der iallefall. Vi spør like mye alle sammen:p

Tusen takk for at dere tenker på prinsessen min <3 ikke gøy når hun er pjusk og har feber :( da satser vi på babysvømming etter hvert :D dumt du ikke kan denne gangen :/

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Du får bare gi paracet for å holde feberen og plagene nede ;) så går det vel over raskt siden det er en reaksjon:)

Hehe jeg tenkte det ville bli vanskelig med en på 9-10 mnd å dukke under vann for første gang..men gikk strålende :D hehe.. nå har det ikke vært noen babysvømming på en stund, og jeg skal begynne å jobbe igjen i slutten av mai:eek: kjipt!! Hehe.. så da ble det ikke noe på lillegutt;)

Du får bare gi paracet for å holde feberen og plagene nede ;) så går det vel over raskt siden det er en reaksjon:)

Hehe jeg tenkte det ville bli vanskelig med en på 9-10 mnd å dukke under vann for første gang..men gikk strålende :D hehe.. nå har det ikke vært noen babysvømming på en stund, og jeg skal begynne å jobbe igjen i slutten av mai:eek: kjipt!! Hehe.. så da ble det ikke noe på lillegutt;)
Gir paracet om hun har behov :)

Vi begynner med babysvømming 13. Mai, da er hun 6 og en halv mnd :) den er kjip :/

Me går å bader i bassenget, uten organiset babysvømming. Funker fint det! Men driv ikkje med å dukke han under vatn og sånn då. Er mest for å gjera han trygg i vatn.

Gir paracet om hun har behov :)

Vi begynner med babysvømming 13. Mai, da er hun 6 og en halv mnd :) den er kjip :/

Håper det blir kjempe gøy :D de fleste barn liker det veldig godt;)

Hei!
Her går det også fint med tredje prinsessen min! :D
Vi har gått på babysvømming en stund nå og hun elsker det! Mine andre 2 begynte etter de var 6 mnd,så er aldri for sent å starte! ;)

Jeg er på en herlig Barselgruppe med 5 stk jenter rundt min alder. Vi møtes faktisk 2-3 ganger i uken via treff, babysang, babysvømming og babykino. Vi er hos hverandre på tur med lunsj og kaker! :) Nå har vi også begynt med ost&vin treff en helg i mnd,så vi får drukket oss litt fin på vin sammen! :D

Ellers går dagene veldig fort når man har 2 fra før, hus og holde i orden og mye på dagsplanen.. Prøver å trene 3-4 ganger i uken også. Lillemor er med! :) Drar 1 uke til syden i mai og nå nyter vi påsken i fjellet! God påske!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp