ia83

LovaLova

Elsker forumet
Hvordan gikk det hos tannlegen????
Du har min fulle sympati og støtte altså...

*mulig det har vært en sånn tråd før altså*

hei.
Jo da det gikk så der.
har en haug med hull[&:]
så dette blir dyrt,så jeg skal tilbake den 16[:(]
jaja sånn er det når man ikke går til tannlegen på en evigtid..
Tusen takk foresten[:D]

Vet akkurat åssen det er!!! Jeg knakk jo en tann for noen uker siden, så da begynte min behandling...skal tilbake til onsdag. Har fått kalkulert at jeg må regne med 14000...Møkk altså, men som du sier, det er jo fordi jeg ikke har vært hos tannlegen på altfor mange år...! Når jeg er ferdig nå, skal jeg gå til tannlegen jevnlig altså...!!

Tannleger er noe drit!

Jammen, dere betaler nok ikke mye i forhold til hva dere hadde jort hvis dere hadde vært der jevnlig..[8D] en-to ganger i året; flere tusen hver gang. [8D]

ORIGINAL: lnie

Jammen, dere betaler nok ikke mye i forhold til hva dere hadde jort hvis dere hadde vært der jevnlig..[8D] en-to ganger i året; flere tusen hver gang. [8D]

Man betaler jo ikke flere tusen hver gang hos tannlegen, hvis man er der ofte vel? For da får man jo ikke 20 hull og sånn tenker jeg (håper jeg...)

Jeg å sambo sa jo det at man betaler da ca 1000 kr pr hull.hehe.(ikke det at jeg ar 10 hull,har litt mindre[;)])
Men vis man går til tannlegen hvert eneste år så hadde kun nok blirr de 800 som man betaler for skjekk.
Sambo har ikke vært hos tannlegen på like mange år som meg.(litt flinkere med tennen sine enn meg[;)])
Men vi fant ut at han drar til tannlegen når vi skal til spania i igjen.
ikke så lenge til for vis han har like mange hull så kommer det ca på 5000 kr,jaaaa..billig.hehe..
Så mamma skal bestille time til han i dag sånn at sambo får time dagen etter vi har kommet dit[;)]

LovaLova er helt eing med deg..
Tannleger er noe dritt...
Kipt med de pengene,de skulle man gjerne ha brukt på noe annet.hehe.
men jaja.
Lykke til hos tannlegen da

ORIGINAL: LovaLova

Man betaler jo ikke flere tusen hver gang hos tannlegen, hvis man er der ofte vel? For da får man jo ikke 20 hull og sånn tenker jeg (håper jeg...)

det spørs jo på tennene[8D]

Hvor mye det koster å dra til tannlegen kommer veldig an på hvor stort hull det er, hvor mye bedøvelse man skal ha (jeg må ha MYE) OG selvfølgelig om man må rotfylle og sånn! Jeg betalte vel 1600 for den tanna jeg brakk (men det er jo ekstremt da...). DRITT uansett!

Selvfølgelig kommer det an på tennene Inie. Jeg har møkka-dårlige tenner. Skal ingenting til før jeg får hull. Tannlegen har kommentert det også, men håper veldig at dette er siste "røsket" jeg må ta...på laaang stund jaffal!

jeg bare tuller her inne jeg[:)] jeg har jo ikke peiling på tannleger, har enda ikke betalt full pris hos en tannlege[:)]

jeg bare tuller her inne jeg[:)] jeg har jo ikke peiling på tannleger, har enda ikke betalt full pris hos en tannlege[:)]

Du er så ung du vettu [;)]

ORIGINAL: LovaLova

Du er så ung du vettu [;)]

jupp, men til neste år kan jeg komme tilbake og prate om tannlegepriser[8D]

ia, hvilken tannlege går du til? hvor mye tar han for en sjekk?

er på leiting etter tannlege..[8D]

Morten Endreson heter han.
Er i nittedal da..
Men flink[:D]
for sjekk så koster det 790,men det er nok vanlig pris.
Kjenner flere som går til han og han andre som jobber der og de er super fornøyd og sier at de er ikke så dyr som mange andre er..
Ellers så tror jeg man kan gå til tannlegen som er på skoler osv å..

Back
Topp