I vogna

Veeronica

Flørter med forumet
Hva har dere i vognen nå? Har dere voksipose?
Her har vi ikke snø. Hadde litt snø i midten av desember bare. Det er nå rundt 10 grader om dagene. Og er usikker på om der er formye med voksipose oppi. Noen som har tips til vårpose elns? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har voksi, har bare på henne mindre oppi... Sover som regel i body,strømpebukse, en tynn genser(og tynn lue), når det er litt kaldere (sånn som i dag) hadde hun bukse og fleesejakke i tillegg...
 
Vi bruker fremdeles voksiposen, tar bare på henne mindre klær. Ligger på rundt 2-3 +grader, bruker ullbody, ullstilongs, tynne ullsokker, tykke ullsokker, tynn ullfleecedress, og tynn ull lue :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Har fortsatt voksi pose, men litt mindre klær. :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har også voksiposen oppi vogna enda. Hun pleier somregel ha på strikket ulldress utenpå vanlige klær slik som det er nå, og ull under dressen når det er minusgrader. Alltid lue på, for tiden ull-lue med hals. Må nok snart kjøpe inn en vårlue, men syns ikke hun er for varm med ull-lua enda
 
Dunpose i barnehagen og lammeskinnspose hjemme.. regulerer heller hva de har på seg.. men det begynner å bli varmt her og, og noen dager er hun helt svett når jeg tar henne opp. Får se an når vi bytter til vårpose.
 
Noen som vet hvor man kan kjøpe tynne vognposer til en rimelig penge? Varmen har endelig kommet hit også :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen som vet hvor man kan kjøpe tynne vognposer til en rimelig penge? Varmen har endelig kommet hit også :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Jollyroom, f.eks.:)
 
Skal ta en titt til, men det var mye dyrt der også... Lurer på å sy en selv... Hm... Får se:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hvis du skal sy vil jeg være med!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal ta en titt til, men det var mye dyrt der også... Lurer på å sy en selv... Hm... Får se:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, dæven, var litt av noen priser, ser jeg.. jeg kjøpte visst når det var salg, for jeg betalte 350 inkl frakt for den posen med rever på på siste sida..
 
Back
Topp