Det er veldig lenge siden jeg hadde små barn, så jeg lurer på hva dere har brukt/skal bruke under babyen i vogna på sommeren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor har du kjøpt lammeskinn? Har lyst på til tvillingene, men vet ikke hvor jeg skal kjøpe..Vi har kjøpt korthåret lammeskinn til gutta Skal ha enten dyne eller tepper over, alt ettersom hvordan temperaturen er
Hvor har du kjøpt lammeskinn? Har lyst på til tvillingene, men vet ikke hvor jeg skal kjøpe..
Ja, har sett på de, men de er litt dyre, må jo ha to.. Tror ikke de har noe tvillingrabatt heller.. Kanskje man kan ønske de til dåpsgave!?Nøstebarn sine er veldig fine!
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, har sett på de, men de er litt dyre, må jo ha to.. Tror ikke de har noe tvillingrabatt heller.. Kanskje man kan ønske de til dåpsgave!?
Har jo lest masse positivt om de, så har jo lyst på lammeskinn fra nøstebarn.. Hvilken str vil du anbefale? Vi kan jo være uten lammeskinn på sommeren, så hvis de får de til dåpen har vi de til vinteren, kanskje greit å gå for den største str da?Ja, de er dyre! Men vi hadde to i forskjellige størrelser til datteren vår da hun var liten, og syntes de var vel verdt pengene. De kan nemlig vaskes i vaskemaskin med spesialsåpe, og er omtrent som nye etterpå Mulig andre som selger lammeskinn selger skinn av like god kvalitet uten at jeg vet det fordi jeg ikke har prøvd. Det aller viktigste er hvertfall at lammeskinnene er kortklipt, ikke langhåret!
Å ønske seg dem til gaver til de små var en god idé da!
Har jo lest masse positivt om de, så har jo lyst på lammeskinn fra nøstebarn.. Hvilken str vil du anbefale? Vi kan jo være uten lammeskinn på sommeren, så hvis de får de til dåpen har vi de til vinteren, kanskje greit å gå for den største str da?
Ja, viktig at det er kortklipt ja!
Ok, tenker nok å bruke den mest i vogna ja.. Takk for gode tips Nå har vi ett ønske til dåpsgave i hvertfallVi brukte minste str. i vogna, og den største str. i senga. Den minste passet godt både i bagen og i sportsvogndelen, og er den vi brukte ii pulken og på sparken nå. Den største lå mest fast i senga, og hun lå på det til hun var fire. Vanskelig å velge syns jeg, vi kommer nok til å kjøpe begge str. til lillebror også. Har dere tenkt å bruke skinnet mest i vogna er kanskje det minste best. Om størrelsen er samme som for 6 år siden vel å merke (kanskje lurt å måle opp før kjøp isåfall ).
Vet de har noen fine og ikke så dyre på KID Interiør.Hvor har du kjøpt lammeskinn? Har lyst på til tvillingene, men vet ikke hvor jeg skal kjøpe..