i ventetiden...?

mona85

Andre møte med forumet
hva gjør dere mens dere venter på at fødselen skal starte? jeg har ikke termin før den 22.april men føler aktivitetene bare begrenser seg mer og mer for hver dag. Har ikke energi til noe,greier ikke bøye meg ned,og må ha hjelp til stort sett det meste! enda jeg gjerne skulle laget middag hver dag,vasket litt leil. og vinduene osv,osv....sitter stort sett med dataen eller å ser tv.....begynner å bli passe lei! Nå har de første turistene kommet til Kreta også...jeg også vil på stranden.....noen forslag til HVA man skal finne på disse siste dagene...? gratulerer til alle som har fått sin lille prins eller prinsesse!!! [:)] kan ikke vente til det er min tur!! 

ORIGINAL: mona85

hva gjør dere mens dere venter på at fødselen skal starte? jeg har ikke termin før den 22.april men føler aktivitetene bare begrenser seg mer og mer for hver dag. Har ikke energi til noe,greier ikke bøye meg ned,og må ha hjelp til stort sett det meste! enda jeg gjerne skulle laget middag hver dag,vasket litt leil. og vinduene osv,osv....sitter stort sett med dataen eller å ser tv.....begynner å bli passe lei! Nå har de første turistene kommet til Kreta også...jeg også vil på stranden.....noen forslag til HVA man skal finne på disse siste dagene...? gratulerer til alle som har fått sin lille prins eller prinsesse!!! [:)] kan ikke vente til det er min tur!! 

Vet egentlig ikke hva man skal finne på jeg... Jeg har baka litt... ellers blir det mye tv og pc her og ... Kan være greit å gå noen turer .. men ikke alltid bekkenet har lyst til det ...
Bor du på Kreta ? Hvor? Har vært masse på kreta og liker meg godt der :)

jeg har termin 22 april..og tar dagene som dem kommer. Tenker lite på fødselen, alt er klart så han får komme når han kommer.
Jeg har fotofikling som hoved hobby, så det blir mye av det. i helgen har jeg laget ferdig invitasjoner til den kommende dåpen og bordkort hehe Invitasjonen mangler bildet av bebyen da, av naturlige årsaker hehe
Ellers er jeg krøpling, men det har jeg vert nesten hele svangerskapet så det tenker jeg ikke så mye over.

Har termin 26.april...
Holder på å få orden i bildene på pcn. Få tatt backup så jeg ikke mister noe!
Ellers skal jeg snart ordne klart litt til knøtte kommer, sette opp stellebordet, seng osv.
Bortsett fra det....har jeg ikke mye å stelle med[:)]

Ja, si det.. Jeg har termin 21.april og har vel egentlig nok å gjøre på.. har muntlig matte eksamen på mandag, så prøver å lese til den, i tillegg har jeg storebror på 2 år hjemme med meg, så dagene går vel stort sett med til hans ve og vel og ellers stell i hus og hjem[:)] Men jeg venter og venter likevel[:D] Har også en framføring og en eksamen etter babyen er født som jeg kan lese til/jobbe med, meeen, det blir ikke noe[8D] Alt for kjedelig[:D]

Jeg har termin 24. april[:)]
Fyller dagene med vasking, scrapping, soving, trening og baking[:)]

ORIGINAL: Varia

jeg har termin 22 april..og tar dagene som dem kommer. Tenker lite på fødselen, alt er klart så han får komme når han kommer.
Jeg har fotofikling som hoved hobby, så det blir mye av det. i helgen har jeg laget ferdig invitasjoner til den kommende dåpen og bordkort hehe Invitasjonen mangler bildet av bebyen da, av naturlige årsaker hehe
Ellers er jeg krøpling, men det har jeg vert nesten hele svangerskapet så det tenker jeg ikke så mye over.

fotofikling?? legg ut bilder da av invitasjonene du har laget[:D] vil se.. trenger inspirasjon[:D] lager en del scrapbooking så gøy å se

ORIGINAL: oggi sin

ORIGINAL: Varia

fotofikling?? legg ut bilder da av invitasjonene du har laget[:D] vil se.. trenger inspirasjon[:D] lager en del scrapbooking så gøy å se

Er utdannet webdesigner. Men bruker ikke utdanningen min. Men tar på meg små oppdrag for familie og venner.. Her er noen forslag. Hart brukt en eksempelbilde på invitasjonen til dåpen til Odin. Han må jo komme ut før jeg kan få tatt et bilde av han hehe. Ellers er det mammas årlige julekort, og en annen dåpsinvitasjon. Og et bilde av meg "under vann" hehe

ikke quote, da jeg kommer til å fjerne bildet om litt.

her går egentlig dagene i soving... jeg har termin den 20 April, så føler det er lenge til han bestemmer seg for å komme.. jeg gikk over termin sist, så regner med å gjøre det denne gangen og.. men håper selvfølgelig at han snart bestemmer seg å komme:)

jeg har så lyst å stå på hodet i hagen å fått plantet litt,å gjerne vasket å sånn...men bekkenet sier nei...lurer på om jeg så smått skal begynne å lage babybok til baby kommer...:) bor på kreta,chania..:) å her har sommern kommet så det hjelper ikke akkurat på rastløsheten...hehe! men vi er som regel ute på kafe eller noe i den dur hver dag siden mannen min jobber kveld/natt...:) ellers sover jeg eller sitter her...:P håper virkelig lille jenta mi vil komme før...:P

Back
Topp