I`ve got news

Mor4

Gift med forumet
Ja det er sikkert det dere tror[8D]

Jeg er graviiiid

Endelig[:D] Og endelig kan jeg si det. Jeg har vært så trøtt etter jobb i det siste, særlig siden ting har vært så kipt der, så har ikke hatt energi til å sitte her så mye. I tillegg var det så dumt at jeg ikke følte jeg kunne si det ennå.

Men nå er jeg ute til familien og jobben, så da kan jeg si det her og. Det er IKKE facebookoffisielt for de som har meg der[:)]

Ååååå, gratulerer så mye!! [:D][:D]

Så koselig da! [:D] Når er termin? Åssen er formen?

Åja det glemte jeg å skrive[:D] Termin 17 sept, så 11 uker i dag. Formen er ok, mye trøtt og bittelitt kvalm, så kan ikke klage.

Har vært på ul og sett at det er liv inni der, så satser på at det går bra denne gangen[:)]

Skal se det blir 21.sept, på 3-årsdagen til Tobias [;)][:)] Godt å høre du er i grei form, trøttheten vil nok avta etterhvert skal du se [:)]

Så koselig med UL da, denne gangen går det strålende - det er jeg sikker på! [:D]

Ånei du, denne damen skal ikke gå over tiden[:D] Jeg skal ha ks, så da får de ta h*n før det[:D]

ORIGINAL: McMor

Ånei du, denne damen skal ikke gå over tiden[:D] Jeg skal ha ks, så da får de ta h*n før det[:D]

Hehe, okei da! [:)][:)]

ORIGINAL: Skrållan

Ååååå, gratulerer så mye!! [:D][:D]

Så koselig da! [:D] Når er termin? Åssen er formen?
[:D][:D] moro!!!

Tenkte på det her om dagen at dette snart ville skje jeg[:)]

Grattis[:)][:)] Gled deg!!

ORIGINAL: ~Mandy~

Gratulerer så mye!! [:D]
[:D]

ORIGINAL: Shopoholic

ÅÅÅÅ Gratulerer så mye!!! [:)] Så koselig, håper du får en flott svangerskap! [:)]

ÅÅÅÅ Gratulerer så mye!!! [:)] Så koselig, håper du får en flott svangerskap! [:)]

For en herlig nyhet!!!![:D][:D][:D][:D] Gratulerer så masse!!![:D][:D][:D][:D] Håper du får et fantastisk svangerskap!!![:D][:D][:D]

[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: SillyDilly

[:D][:D][:D][:D]

Tusen takk alle sammen! Gleder meg masse til å fortelle det til lillemor, men kunne tenkt meg å vært hos jordmor først og bare sjekke en gang til at det er liv. [:)]

Looney, husker du når du fortalte N?

Tusen takk alle sammen! Gleder meg masse til å fortelle det til lillemor, men kunne tenkt meg å vært hos jordmor først og bare sjekke en gang til at det er liv. [:)]

Fortalte det da vi var i Spania i juni. Var vel rundt 12 uker på vei. Men hadde vært på to private ul før vi fortalte noe for å se at alt sto bra til. Valgte å fortelle det da fordi da fortalte vi det til en del andre, og fryktet at andre fort kunne nevne noe til Nicholas. Og jeg ønsket at han skulle høre det fra oss først[:)]

Nicholas bare tittet på meg, bøyde seg ned og tittet inn i magen min for  si hei[:D][:D] Også var det hele glemt[&:]

ORIGINAL: Looney

Fortalte det da vi var i Spania i juni. Var vel rundt 12 uker på vei. Men hadde vært på to private ul før vi fortalte noe for å se at alt sto bra til. Valgte å fortelle det da fordi da fortalte vi det til en del andre, og fryktet at andre fort kunne nevne noe til Nicholas. Og jeg ønsket at han skulle høre det fra oss først[:)]

Nicholas bare tittet på meg, bøyde seg ned og tittet inn i magen min for  si hei[:D][:D] Også var det hele glemt[&:]

Hehe, så ventetiden ble ikke kjempelang for han altså[:D] Jeg tror det kommer til å bli en stk happy frøken. Så stolt som hun er av de nye søskenbarnene sine må hu jo bli stolt av en lillesøster eller lillebror håper jeg[:)] Skal ringe og bestille tid hos jm i dag så får jeg se[:)]

Back
Topp