I uke 35... Hvordan er formen og bevegeligheten?

HappyMom**

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Vi er optimister og har bestilt tur til Danmark i min uke 35. Der inngår naturligvis Legoland og København. Sist gang fødte jeg i uke 37, men jm sier at det ikke har noen sammenheng med å føde tidlig denne gangen, så da tok vi sjansen. Det jeg lurer på er hvordan formen deres er nå? Ville dere fiksa et par dager i fornøyelsespark? Må innrømme at jeg nå i ettertid er mer skeptisk enn jeg var i forkant!

Tror det er veldig individuelt. Jeg har vært omtrent sengeliggende med bekkenløsning siden uke 10, men nå har magetrollet sunket så langt ned i bekkenet at mye smerter er borte. Jeg hadde i alle fall fiksa en dag i park med denne formen (hadde uansett blitt mye pauser), er 35+0 i dag.

Jeg er 35 uker i dag. Vi skal ha 2 dager i dyreparken neste uke. Tror det skal gå fint så lenge jeg tar det veldig me ro og mange pauser :-)
God tur til Danmark :-)

Jeg hadde ikke klart det for alt i verden, men det er fordi formen ikke er så god.

Du må kjenne på dette selv. Selv om du blir med, så bør det kanskje være mulighet for at du ikke er med på alt :)

Bikker 35 uker på fredag, og jeg er fornøyd om jeg kommer meg gjennom en handletur på kiwi uten å ligge strak ut etterpå....
Men har hatt bekkenløsning lenge samt litt andre problemer. Om du er i finfin form nå så er det jo gode sjanser :-) men er langt å gå i legoland da...

Veldig individuelt tror jeg. Jeg er 39+4 nå og er veldig bevegelig. Største problemet er vel slitenheta, men er du i fin form, tar det med ro og tar noen pauser ved behov går det sikkert fint:)

Formen er varierende. Sykemeldt nå pga hypotensjon og sånn midt på treet bekkenløsning. Men merker at alt går bedre når jeg styrer dagene selv, så jeg vil si formen er relativt grei :) Satser på at jeg kan puttes i en rullestol om det blir vanskelig og krysser fingrene for at det ikke blir fødsel på danskebåten :P Sist gang var det hele over på 3-4 timer! Rart så mye man tenker på når det nærmer seg! Takk for svar :)

Vi er optimister og har bestilt tur til Danmark i min uke 35. Der inngår naturligvis Legoland og København. Sist gang fødte jeg i uke 37, men jm sier at det ikke har noen sammenheng med å føde tidlig denne gangen, så da tok vi sjansen. Det jeg lurer på er hvordan formen deres er nå? Ville dere fiksa et par dager i fornøyelsespark? Må innrømme at jeg nå i ettertid er mer skeptisk enn jeg var i forkant!

Er 35+4 idag, og tviler på at jeg hadde klart det, men jeg har vært dårlig hele veien, og er fullstendig utslitt resten av dagen og dagen etterpå når jeg bare har vært noen timer i selskap med mye folk og lyd.

Men håper at du får en fin tur :-) du får ta en del pauser og passe på å få i deg nok væske så du ikke blir svimmel :-)

Går nok veldig bra :-)

Jeg hadde nok ikke klart det pga bekkenløsning.. blir helt ødelagt av å stå og gå. Men hadde jeg ikke hatt den så tror jeg det ville gått greit :)

Jeg har vært i super form inntil ca to uker siden - uke 34. Nå har jeg begynt å få nedsatt allmenntilstand og er slapp/sløv /sliten. Det kom brått på meg en dag! Men. Alle er jo forskjellige! :)

Jeg ble enormt sliten av å gå i legoland uten å være gravid. Er sikkert veldig individuelt. Men sørg for at du jar mulighet til å trekke deg tilbake å ta mange pauser. Er uke 35 idag. Og tror ikke jeg hadde orket noe fornøyelsespark nå.

Jeg er egentlig i god form, men blir fort sliten av å tusle rundt og ikke få lagt meg ned noen ganger i løpet av dagen. Hadde ikke planlagt en dag i fornøyelsespark, men det er jo veldig individuelt! :) Er 38+0 i dag, og er nok tyngre nå enn for tre uker siden :)

Jeg hadde klart d helt fint. Jeg er 39+2 i dag, hadde ikke orket d nå:D

Jeg hadde nok ikke klart det i uke 35, men det er jo veldig individuelt da :)

Jeg hadde ikke klart det i uke 35! Enormt raskt sliten, og vondt i bekken.

Jeg hadde ikke klart det, her er det tiltak å komme seg på butikken. Heldigvis er vi forskjellig :)

Jeg hadde nok fint klart det da jeg var i uke 35 (og nå i uke 38).

Var på langhelg i uke 34 og gikk fire hele dager i en storby. Anbefaler likevel at du føler på hva du orker, tar godt med pauser, hviler bena, drikker godt etc.

Varierende. Jeg jobber fult enda, i barnehage. Er 37 uker på torsdag, og går i permisjon på fredag. Jeg er fult bevegelig og kunne godt jobbet til han kom ut.

Alt er mulig. Du får se hvordan du føler deg. Tror også noen ganger det har litt med innstilling og gjøre :)

Back
Topp