Svar på tråd

Vi er godt inne i DPO-land (9 dager), og testene er blendahvite. Da jeg ble gravid sist så hadde jeg tydelig strek 9dpo. Så selv om jeg alltid blir skuffet over at det ikke går naturlig, så vet jeg jo også at sjansene våre er dårlige uten hjelp. Men at vi kommer lenger og lenger inn i DPO-land så betyr jo det at jeg nærmer meg ny syklus og fryseforsøk!

Jeg antar at tr vil komme søndag eller mandag, og da skal jeg melde mens til klinikken og er klar. Har googlet for å finne en gynekolog i nærheten for undersøkelse underveis, for er nesten 4 timer å kjøre en vei til klinikken. Hadde vært greit å slippe en ekstra dag i bil - blir nok reising og uro i denne prosessen som det er  Skal kun gå på cyclogest etter eggløsning, ellers ingen medisiner. Kan jo håpe på at det er bra for kroppen?

Ellers holder jeg på å sette sammen et helt pensum om hvorfor jeg bør få cerclage også, dersom vi blir gravide igjen. Skal ha møte med sykehuset om noen uker, og tenkte at jeg ville ta det med dit. Jeg orker bare ikke tanken på å ikke forsøke absolutt alt for at det skal gå bra neste gang!

Back
Topp