Da er vi klare for FET neste syklus. Har snakket med klinikken, (og mye med mannen) og vi er enige om å begynne prosessen igjen. Urgh, nerver altså! Så da er det bare å vente på TR, melde i fra til klinikken, og innsett i naturlig syklus antagelig helt først i april. Har fått resept på cyclogest, og alt er egentlig klart.
Eller, alt er klart ift innsettet. Om vi får positiv test er ingen ting klart! Jeg har ikke fått laget noen plan med sykehuset ang neste svangerskap, og jeg vet heller ikke hvordan jeg skal klare det! Gå rundt i redsel i månedsvis for å måtte føde enda et barn som dør? Er redd jeg kommer til å ville bo på sykehuset/legekontoret med en ultralydmaskin rett ved siden av meg, slik at jeg når som helst kan sjekke at det ikke er noen åpning på gang.
Med fare for å være mrs. negativ her, så ser jeg en del utfordringer som vil gjøre det vanskelig for meg fremover...
- Først bare å bli gravid. Vi har 3 embryo på frys, men mentalt har jeg begynt å forberede meg på ny runde med stimulering. Har av en eller annen grunn mindre tro på fryseforsøk
Antagelig helt ubegrunnet.
- Så å komme seg gjennom de første 12 ukene til risikoen for SA avtar.
- NIPT test - vi begynner jo å bli voksne.
- Før til slutt å håpe på at fødselen ikke starter prematurt.
Er styggredd for at 2025 blir et lasaaaaangt år...