I stua di

MissIndependent

Gift med forumet
hvilke farger der det det går i?
Har du et gjennomgangstema?
Her er det mørk brunt,beiuge,mørk lilla,hvitt og svart.
Og litt pynt og rammer i gull og sølv........

hvordan har dere det?

To gråtoner på veggene (husker ikke fargekodene nå), møbler i sort, hvitt, sort høyglans, hvit høyglans og grått. Også fargesprakende puter og pledd. Nå er det råsa [8D] Parkettgulv og hvitt tak [;)]

Hvite vegger, med en grå. Mørkegrå sofa, ellers beige og brune farger, møbler i hvitt og eik. Pyntegjenstander i hvitt, grått,svart og lilla.

Akkurat nå, bare roooooooooooooot! men spør meg om en uke, så skal jeg legge ut bilde!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: linnine

Akkurat nå, bare roooooooooooooot! men spør meg om en uke, så skal jeg legge ut bilde!!![:D][:D][:D]

Ohhhh,gleder meg!
Jeg er sååå misunnelig på deg,vet du[8D][;)]

Svart, hvitt, sølv, for tiden brunt og litt rosa(blomster).. Er ikke så sprek i fargevalget:b

Akkurat nå bare naturfarger, men snaaart når høsten kommer gleder jeg meg til å kjøre orange[:)]

Beige, hvitt, sølv og brunt.

Beige på veggene, hvite møbler, beigenaturel sofa med hvite pledd, brune gardiner, hadde brun teppe, så har jeg pynt i sølv og brun, lys i hvit og sølv..osv:p

ORIGINAL: MissIndependent

ORIGINAL: linnine

Ohhhh,gleder meg!
Jeg er sååå misunnelig på deg,vet du[8D][;)]

Tihi, søøøta[:D] Din tur neste vet du!!

Det er mest mørkebrunt og beige, og resten hvitt. Og ellers krydret med noen farger som ikke passer helt inn. Men det er fordi samboeren min har en uoppdaget diagnose kallt fargeblindhet. 

Lysegrå vegger som skjærer i lilla i rette lyset. svarte møbler. Lys eikeparkett og ellers overfylt av leker og håndarbeidet mitt[&:]

lyse vegger (Ida heter vel fargen) I stua har jeg kjøkkenet mitt(åpen løsning[8D])
ellers er møblene i bruntoner, med hvite og offwhite puter og pledd, sorte stoler med "hvite" skinnsaker, lyse gardiner og løpere..

Når vi kjøper oss nytt sted skal det bli lysere!! Hvite og grå møbler..er lei av det brune..

Her var det helt forjævlig når jeg flytta inn.. gikk i stygge plastikkblommer som hang på vegga her.. å trekvite møbler.. men etter jeg kom inn i bildet ble det en tur på ikea. svarte like rammer, stueveggen skal bli kvit ( er nå beige/brun/rosa ) fæl farge i allefall, med den ene delen av stua skal bli grå.. men her går det for det meste i svart kvitt.. :) åja stort sett på alt :)

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Her går det i sort/brunsort og beige og brunt.

[:)]

her og[;)] vihar samme smak da[:D]

Sort sofa, hvite møbler også orange, hvit og rosa puter, blomster og annen pynt akkurat nå ;o)
Går fort lei, så her er det ommøblering og utskiftning av pyntegjenstander hele tiden !

Hvite vegger, mørke møbler (SPYR AV MØRKE MØBLER, så lei!), hvitt stuebord, gyngestol til mini og lekegrind.. pynt og løper/brikker går i varm oransje, rødt, sort, og mørk brunt :)

Her ser det ikke ut [8|][8|]

Back
Topp