I starten av uke 5 <3

Bia123

Flørter med forumet
4+1 idag, og syntes at dette er veldig spennende! Min første graviditet, og kjenner ingen symptomer ennå..eller..ikke annet enn at jeg er veldig tørst! Har vell alltid vært dårlig til å drikke nok i løpet av en dag, men det er jeg ikke nå. Jeg kan plutselig få akutt tørste, der jeg ikke får i meg vannet fort nok! Ellers gleder jeg meg nesten litt til morgenkvalme, ømme bryster, trøtthet osv..det å kjenne ordentlig på kroppen at jeg er gravid! Sier kanskje ikke det samme når jeg kommer til stykket:p Når begynte dere å få symptomer? Er veldig individuelt har jeg hørt!
 
Så heldig du er som ikke har noen plager enda! Tror nok du kommer til å savne å ha det sånn den dagen de kommer.
Jeg er bare 5+3 og har "voksesmerter i livmoren", kvalme, halsbrann, ømme pupper, får ikke sove, flyr på do 24/7 og takler ikke endel lukter lengre.
 
Her begynte symptomene allerede 5 dager før ikm med veldig ømme pupper (særlig brystvortene, det har jeg aldri før mens), litt kvalme og kjempetrøtt, samt litt oppblåst i magen. Kjente godt igjen symptomene fra tidligere svangerskap, så var ganske sikker før jeg tok testen.... ;-) Symptomene kommer nok tidsnok..... ;-) Men er jo litt positivt ubehag på et vis........ :-)
 
Jeg er også veldig tørst og drikker masse vann :) Merker heller ingenting annet!
 
Jeg er også veldig tørst, føler jeg ikke får nok vann.. :) ellers så er jeg sinnssykt trøtt, men det er de eneste symptomene jeg har :)

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
 
Jeg er 4+2 og er veldig trøtt. Litt kvalme som kommer og går gjennom dagen. Pluss at brystvortene er blitt ømme, men bare de :p
 
Frem til for tre dager siden har jeg heller nesten ikke hatt noen symptomer.
Vært trøtt og litt øm i puppene, men de siste tre dagene har puppene blitt superømme, og kvalmen har meldt seg på.
Foreløpig er jeg bare trøtt på formiddagen.
 
Forrige svangerskap hadde jeg kun halsbrann og bekkenløsning på grensa til rullestol. (og ømme pupper, og veldig trøtt).


Denne gang er jeg ekstremt kvalm hele døgnet. Og bekkenløsning venter jo å se.


MEN!


Velkommen og gratulerer med ditt første svangerskap!
 
4+1 idag, og syntes at dette er veldig spennende! Min første graviditet, og kjenner ingen symptomer ennå..eller..ikke annet enn at jeg er veldig tørst! Har vell alltid vært dårlig til å drikke nok i løpet av en dag, men det er jeg ikke nå. Jeg kan plutselig få akutt tørste, der jeg ikke får i meg vannet fort nok! Ellers gleder jeg meg nesten litt til morgenkvalme, ømme bryster, trøtthet osv..det å kjenne ordentlig på kroppen at jeg er gravid! Sier kanskje ikke det samme når jeg kommer til stykket:p Når begynte dere å få symptomer? Er veldig individuelt har jeg hørt!

Er det ikke sånn at hvis du er 4+1 så er du i starten på uke 4. Eller har jeg mistforstått? Uke 4 er fra 4+0 til 4+6?
 
Er det ikke sånn at hvis du er 4+1 så er du i starten på uke 4. Eller har jeg mistforstått? Uke 4 er fra 4+0 til 4+6?
Jo det kan godt hende;) har sett litt forskjellig på ulike nettsider..jeg er 4 + 2 dager på vei, men har jo begynt i begynnelsen av uke 5 siden 4 uker har gått hvis du skjønner hva jeg mener. På appen på mobilen min står det at jeg er i begynnelsen av uke 5, men ser på en annen nettside der det er slik som du sier. Kanskje det bare er lettere å si at jeg er 4+2 på vei:)
 
Forrige svangerskap hadde jeg kun halsbrann og bekkenløsning på grensa til rullestol. (og ømme pupper, og veldig trøtt).


Denne gang er jeg ekstremt kvalm hele døgnet. Og bekkenløsning venter jo å se.


MEN!


Velkommen og gratulerer med ditt første svangerskap!
Tusen takk:) blir en spennende tid fremover!
 
Så heldig du er som ikke har noen plager enda! Tror nok du kommer til å savne å ha det sånn den dagen de kommer.
Jeg er bare 5+3 og har "voksesmerter i livmoren", kvalme, halsbrann, ømme pupper, får ikke sove, flyr på do 24/7 og takler ikke endel lukter lengre.
Hehe..ja, kommer nok til å angre på at jeg har ønsket meg symtomer.men det er også noe med det at jeg gleder meg til å kjenne det på kroppen at jeg er gravid:) kommer nok sikkert til å merke noe mer neste uke:)
 
Har også lest flere steder at når du er f eks 4+0, fire fullgåtte uker og ved 4+1 er du inne i din femte uke..

Lite symptomer her og, men litt ømme pupper som det stikker i litt innimellom, trøtt og litt mensenmurringer til og fra.. Sånn bortsett fra puppene så hadde jeg nok ikke tenkt så mye over det hvis jeg ikke visste at jeg er gravid ;)
 
Skjønner godt at du gleder deg til å kjenne på kroppen at du er gravid :D jeg skulle ønske jeg kjente det litt mindre bare :p
Pappa fortalte meg at mamma hadde mye plager da hun fikk meg, og at han kjenner igjen mye av hvordan jeg har det. Så det lover ikke godt :p
 
Back
Topp