I Spania

Looney

Forumet er livet
VIP
[:)]i morgen drar vi til Marbella på Spanias fastland. Sole, sove og spise god mat i 8 dager.

Har nett i leiligheten så blir nok litt bv der også[:)][:)]

Endelig ferie

Skjer med at alle drar på ferie!?! Ikke engang maltesers hadde plass til meg i kofferten[:D]. hehe.
Greit, skal slutte med sjalu greiene.

Dere får ha en fantastisk god tur!!!![;)]

God tur!
kos dere mest.

ORIGINAL: Jaybird

Skjer med at alle drar på ferie!?! Ikke engang maltesers hadde plass til meg i kofferten[:D]. hehe.

hehe... tenkte akkurat det samme................ ALLE skal jo bort nå... blæh [8D][8D][8D][8D][8D] jeg er grønn av misunnelse, har så lyst til å reise en tur til syden til høsten, men tror ikke jeg har råd.............

Men var i usa i nesten 1 mnd i vinter og shoppet masse babyting [:)][:)][:)][:)]

ååå så deilig..Jeg også vil [;)]
Kos dere masse, slapp av og nyt varmen[:D] Får håpe solen kommer tilbake hit også ellers får du ta den med til Norge når du reiser hjem igjen[:D]

God tur, kos dere og nyyyt ferien [:D]

ORIGINAL: sengepolka

ORIGINAL: Jaybird

hehe... tenkte akkurat det samme................ ALLE skal jo bort nå... blæh [8D][8D][8D][8D][8D] jeg er grønn av misunnelse, har så lyst til å reise en tur til syden til høsten, men tror ikke jeg har råd.............

Men var i usa i nesten 1 mnd i vinter og shoppet masse babyting [:)][:)][:)][:)]

Vi får stjele billettene til de neste som skal reise!! Så kommer vi oss av gårde også;). Var sist på ferie i oktober, men syns det er lenge siden nå=P

ORIGINAL: *Knøttet*

Håper dere får en fantastisk tur[:)][:)][:)] 

ble litt veldig misunnelig nå når jeg leste dette ja..... kos deg masse og nyyyyt varmen[:)]

ååååååååååååååå så herlig, og så velfortjent. Må du bare kooooose og nyyyyyte de herlige dagene !!!! Riktig god tur !

God tur og kos dere masse[:)][:)][:)][:)]

Back
Topp