I små sjokk

M.C.F

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Må si jeg er i lettere sjokk etter fødseln. Noe så fort og greit har jeg inne vært med på. Alt startet 07.30. Våknet av at jeg måtte forferdelig på do..gikk på do og da blæra var tømt fikk jeg typisk menssmerter bak i ryggen. Gikk inn på rommet til gubben å vekte han, men vi ble enig at han skulle bare sove litt til siden d ikke var regelmessig tak. Ringte så mamma og snakket med henne over en time, mens smertene ble litt mer regelmessige (fortsatt ikke så vondt) litt før 09.00 sto gubben opp da han skulle kjøre sine barn på idrettsdag halv 10. Han dro og kjørte samtidig mine unger dit di skulle. Han kom hjem igjen litt over 10.20. Da ringte vi føden bare for å høre om den blødninga. Fikk beskjed om å komme og vi var på føden 10.40 ca. Ble lagt til registrering fram til 11.10. Hun sjekket så innvendig og det var 5 cm åpning. Vi ble enig om at hun skulle tappe i badekaret. Var vel klart etter 10 min, så gikk vi inn og jeg kom meg opp i karet. Satt vel der ca 2 min, så var det noe som sprakk. Regnet med dette var fostervannet, så gubben hentet jordmor inn igjen. Da hun kom inn kjente jeg trangen til å presse. Hun hentet en til jordmor for å hjelpe meg opp av karet og over i sengen. Presset vel 3 ganger og 11.47 var gutten ute. God form etter fødsel også.

Høres jo helt fantastisk ut. Bestiller en sånn fødsel jeg også :) Godt at formen er bra!

Hørtes herlig ut! :) Heldiggris!

Wow! Så utrolig greit og raskt! Tar en bestilling på en slik fødsel jeg og :)
Igjen, gratulerer kjempemasse!

Gratulera så masse:-) det der hørtes jo ut som en drømme fødsel. Håper min også blir slik:-)

hærlig! Godt å lese at det kan gå den veien også, hehe:)
og gratulerer! :D

Så bra at du fikk en så fin opplevelse av fødselen :)
Gratulerer så masse :) :)

Wow, jeg bestiller også en sånn! Gratulerer så masse :)

Hørtes ut som en flott fødsel :)

Gratulerer så mye! :) Høres ut som en kjempefin fødsel! Min fødsel var også rask og grei, og jeg satt igjen med akkurat samme følelse..helt sjokkert ;)

Wow det der hørtes ut som drømmefødsel.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Oj, kjapt og enkelt det. Bestiller en sånn fødsel jeg :P

Back
Topp