Må si jeg er i lettere sjokk etter fødseln. Noe så fort og greit har jeg inne vært med på. Alt startet 07.30. Våknet av at jeg måtte forferdelig på do..gikk på do og da blæra var tømt fikk jeg typisk menssmerter bak i ryggen. Gikk inn på rommet til gubben å vekte han, men vi ble enig at han skulle bare sove litt til siden d ikke var regelmessig tak. Ringte så mamma og snakket med henne over en time, mens smertene ble litt mer regelmessige (fortsatt ikke så vondt) litt før 09.00 sto gubben opp da han skulle kjøre sine barn på idrettsdag halv 10. Han dro og kjørte samtidig mine unger dit di skulle. Han kom hjem igjen litt over 10.20. Da ringte vi føden bare for å høre om den blødninga. Fikk beskjed om å komme og vi var på føden 10.40 ca. Ble lagt til registrering fram til 11.10. Hun sjekket så innvendig og det var 5 cm åpning. Vi ble enig om at hun skulle tappe i badekaret. Var vel klart etter 10 min, så gikk vi inn og jeg kom meg opp i karet. Satt vel der ca 2 min, så var det noe som sprakk. Regnet med dette var fostervannet, så gubben hentet jordmor inn igjen. Da hun kom inn kjente jeg trangen til å presse. Hun hentet en til jordmor for å hjelpe meg opp av karet og over i sengen. Presset vel 3 ganger og 11.47 var gutten ute. God form etter fødsel også.