I små øyeblikk

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Idag har jeg faktisk hatt noen gode øyeblikk, et snev av normalitet uten kvalme og total energiløshet! Jeg har vasket og brettet klær OG handlet :D Det har også vært øyeblikk på jobb der jeg har klart å tenke på noe annet enn uggenhet og kvalme og faktisk konsentrert meg! :)

Det er SÅ rart at jeg var helt og fullstendig upåvirket i forrige svangerskap, og helt satt ut i dette? Tullemannen min tror helt sikkert det er jente denne gangen ;)

det kan nok godt stemme for hører mange som har helt forskjellige svangerskap når det er forskjellig skjønn :-) blir veldig spennende og se :-)

Jeg føler meg helt fin, bortsett fra litt murringer og luft i magen, men glemmer jo nesten helt at jeg er gravid når jeg er på jobb. Er bare 5+1, og måtte ta ny test igår bare for å sjekke om jeg egentlig er gravid, vanskelig å tro på, men testen var knallpositiv Men, siden jeg hadde MA sist, lurer jeg på om det kan skje såpass tidlig i svangerskapet og, eller om det er "mest vanlig" med SA?? Hadde jeg hatt en MA, så ville vel en graviditetstest slått ut positivt likevel, ville den ikke? Altså vanskelig å vite før en UL.... Føler ikke jeg har verken ømme bryster, heller ikke kvalm...

Håper jo at alt er bra, men er mye mer avslappet til det hele enn sist, og dermed har jeg på en måte ikke så store forhåpninger... Før jeg eventuelt har mer "sikre" tegn da.. ;)

hehe jeg har hatt 2 fullstendig forskjellige sv.skap, 1 der jeg var helt fin (gutt) og 1 der jeg var "døden nær" (jente).. :) Er både og denne gangen, fryktlig kvalm om kveldene, mens helt ok om formiddagen, spennende :)

Jeg har også hatt en dag i dag uten kvalme! og det har vært helt fantastisk!! Men tror det blir en jente denne gangen da symptomene er ganske like fra da jeg gikk gravid med vesla!! Spennende og se om vi har rett :)

Back
Topp