i slutten av svangerskapet og oppkast?

Candykikk

Gift med forumet
ei veninne som våkna i dag med oppkast, får ikke spist, alt kommer i retur å hun har termin i februar.

har hørt at hyppig oppkast/sammentrekninger kan starte fødsel? stemmer det?
burde hun ringe føden? [&:]

[hr]

ah gud, fikk vite nå at samboeren også er dårlig.. !!! hehehe
her går jeg å er bekymra.. da er det sikkert bare noe dem har spist..

Jeg kasta opp i slutten av svangerskapet og ringte og spurte legevakten.. (Kan ikke reise direkte på føden) De mente jeg måtte komme for å måle blodtrykk og sånt, for det kunne være forgiftning.. Men det var det ikke.. Jeg kasta opp en enkelt gang da..
Det er ikke omgangssyke eller noe hun har spist da?

regner med at om det er noe hun har spist så måtte vel noen andre i familien hennes reagert på det? [&:] eller?

jeg ba henne ringe sykehuset jeg.. greit å ringe en gang for mye enn en gang for lite..

Jeg har selv termin i februar og hadde omgangsyken i går. Kasta opp fra jeg stod opp til jeg la meg og fikk i meg en halv skive med leverpostei på morningen. Litt saltchips utpådagen men alt kom i retur[:'(] Hadde virkelig vondt i magen og ryggen fordi jeg hadde kasta opp så mye men dette trir jeg gikk mer på musklatur. I dag har jeg bare vert fryktelig uggen, mini var veldig rolig og lite bevegelse i går noe som bekymret meg litt, men i dag har han vert tilbake i normalen igjen. Tror nok ikke det er noe fare sånn i utgangspunktet, men om hun er veldig redd og urolig så skader det jo ingen om hun tar en tlf. [;)]

Back
Topp